וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי לחברי האיגוד: "החלום הוא לארח את אליפות העולם בג'ודו ב-2021"

23.8.2017 / 11:05

נבחרת ישראל תמריא ביום שישי לאליפות העולם בבודפשט. המדליסטים האולימפיים ייעדרו בשל פציעות. יו"ר איגוד הג'ודו סיפר כי נבחנת אפשרות להגיש מועמדות לאירוח האליפות בעוד ארבע שנים

משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. ברני ארדוב
תקציב אליפות אירופה יעמוד על 8 מיליון שקל. פונטי/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בג'ודו תמריא ביום שישי הקרוב לאליפות העולם שתיערך בבודפשט שבהונגריה, אבל איגוד הג'ודו הישראלי כבר עם הפנים קדימה וחושב על אירוח אליפות העולם בשנת 2021. יושב ראש האיגוד משה פונטי עידכן בישיבה של האסיפה הכללית של איגוד הג'ודו שנערכה השבוע, כי השאיפה שלו היא לארח את אליפות העולם בג'ודו בעוד ארבע שנים שתהיה אליפות העולם שאחרי אולימפיאדת טוקיו 2020. "החלום שלי לארח אליפות עולם בישראל ו-2021 יכולה להיות שנה מתאימה לכך", אמר יושב ראש האיגוד לנוכחים בחדר.

פונטי סיפר כי מבחינתו המבחן ליכולת של ישראל ושל האיגוד לארח את אליפות העולם בעוד ארבע שנים יהיה בשנה הבאה כאשר תארח ישראל את אליפות אירופה לשנת 2018. עוד עידכן יושב הראש כי תקציב אליפות אירופה יעמוד על 8 מיליון שקל והוא יהיה תקציב נפרד מתקציב איגוד הג'ודו שעומד על כ-15 מיליון שקל בשנה.

בשבוע שעבר נפגש פונטי עם מריוס ויזר נשיא איגוד הג'ודו העולמי בכדי לבחון את האפשרויות להזיז את אחד מימי התחרויות באליפות העולם שתיערך באזרבייג'אן בעוד שנה מאחר ואותו יום תחרויות בו אמורה להתחרות בין היתר ירדן ג'רבי יוצא ביום הכיפורים. למרות הרצון של ויזר לסייע לישראל, הוא לא יכול היה להתחייב שהוא יטפל ויזיז את יום התחרות כדי שלא יפגע בג'ודו הישראלי וכרגע המצב עדיין בסימן שאלה גדול.

לינדה בולדר ג'ודוקא ישראלית. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
תתחרה במשקל עד 70 קילוגרם. לינדה בולדר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

הערב יקיים איגוד הג'ודו מסיבת עיתונאים לקראת יציאת המשלחת לאליפות העולם בבודפשט שתיפתח ביום שני הבא. כוכבי הג'ודו הישראלי של האולימפיאדה האחרונה ירדן ג'רבי ואורי ששון לא ישתתפו באליפות העולם בעיקר בשל פציעות שסחבו בשנה האחרונה, אבל לנבחרת ישראל מספר ג'ודוקאים שיכולים להגיע רחוק באליפות העולם.

בנבחרת הגברים של אורן סמדג'ה יתחרו דניאל בן דוד עד 60 קילוגרם, טל פליקר וברוך שמאילוב עד 66 קילוגרם, טוהר בוטבול עד 73 קילוגרם, פיטר פלצ'יק עד 100 קילוגרם. בנבחרת הנשים אותה מאמן שני הרשקו יתחרו שירה ראשוני ונועה מינצקר עד 48 קילוגרם, גילי כהן ואריאל בצלאל עד 52 קילוגרם, ענבל שמש עד 63 קילוגרם, לינדה בולדר עד 70 קילוגרם וירדן מאירסון עד 78 קילוגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • משה פונטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully