וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ברייטון עלתה שלב בגביע הליגה, 76 דקות לתומר חמד

השחפים הסתפקה ב-0:1 צנוע מול בארנט מהליגה הרביעית. ג'יימס טילי בן ה-19 העניק לברייטון את הניצחון בשער ראשון שלו עבור הקבוצה הבוגרת בדקה ה-53. ניצחונות גם ללסטר וסוונסי

שחקן ברייטון תומר חמד מול שחקן בארנט ריקרדו סנטוס. רויטרס
בשלב הבא. תומר חמד מול סנטוס מבארנט/רויטרס

ברייטון ותומר חמד העפילו הערב (שלישי) לשלב הבא במשחקי גביע הליגה האנגלי לאחר שגברו בתוצאה 0:1 על בארנט מהליגה הרביעית. זאת במסגרת משחקי הסיבוב השני של המפעל. ג'יימס טילי בן ה-19 כבש את שער הניצחון של ברייטון בדקה ה-53. עבור טילי זה היה השער הראשון עבור הקבוצה הבוגרת של המועדון. תומר חמד הוחלף בדקה ה-76 של המשחק.

במשחקים נוספים בהשתתפות קבוצות פרמייר ליג לסטר סיטי הביסה את שפילד יונייטד מהצ'מפיונשיפ 1:4 משערים של דמראי גריי (52), צמד של איסלם סולימאני (63, 67) ושער נוסף של אחמד מוסא (93). קאלון לאברי (84) צימק לזכות שפילד. סוונסי התגברה על מילטון קיינס דונס מהליגה השלישית באותה תוצאה 1:4. לירוי פר (19, 60), תאמי אברהם (71) וג'ורדן איו (86) כבשו לזכות הקבוצה הוולשית ומחקו יתרון מוקדם מפתיע של היריבה מרגלי ריאן סיגר בדקה ה-17. קבוצת פרמיירליג שסיימה את דרכה במפעל היא ווטפורד, זאת אחרי שנכנעה לבריסטול סיטי מליגת המשנה 3:2.

תוצאות נוספות: ווסט ברומיץ' – אקרינגטון 1:3, אסטון וילה – וויגאן 1:4, בירמינגהאם - בורנמות' 2:1, לידס – ניופורט 1:5, נוריץ' – צ'רלטון 1:4, בולטון - שפילד וונסדיי 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully