וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: נאפולי, אולימפיאקוס, סביליה וסלטיק עלו לשלב הבתים

האיטלקים ניצחו 0:2 בניס והשלימו 0:4 בסיכום המשחקים, אלופת יוון ניצחה 0:1 ברייקה, בישול ו-90 דקות לניר ביטון ב-4:3 המשוגע אצל אסטנה, סביליה שרדה עם 2:2 ביתי מול בשאקשהיר הטורקית

שחקני סביליה חוגגים עם סרחיו אסקודרו. רויטרס
הזיעו בדרך לבתים. שחקני סביליה חוגגים/רויטרס

משחקי הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות יצאו הערב (שלישי) לדרך כשבמקביל למשחקה של באר שבע נערכו עוד ארבעה משחקים מסקרנים. נאפולי החזקה ניצחה 0:2 בניס ועלתה לבתים עם 0:4 בסיכום, אולימפיאקוס ניצחה 0:1 ברייקה ועלתה גם היא עם ניצחון כפול. סביליה סיימה ב-2:2 דרמטי מול בשאקשהיר ועלתה בזכות ה-1:2 בטורקיה. הקבוצה הראשונה שהעפילה לליגת האלופות היא סלטיק של ניר ביטון שהפסידה 4:3 לאסטנה הקזחית במשחק משוגע, אך העפילה בזכות ה-0:5 המוחץ במשחק הראשון.

לורנצו אינסינייה נאפולי. AP
לורנצו אינסינייה חוגג/AP

סביליה - בשאקשהיר 2:2 (4:3 לסביליה בסיכום)

אחרי ה-1:2 בטורקיה, סביליה החזקה שרדה מול סגנית אלופת טורקיה המפתיעה שעשתה לה לא מעט צרות בשחק הזה. האורחים עקצו ראשונים עם שער של אלרו אליה שקיבל כדור רוחב מימין ודחק מקרוב בדקה ה-17, אבל אסקודרו נגח את השוויון (52) אחרי הרמה של נבאס ו-וויסאם בן יידר הפך (75) עם בעיטה מקרוב לפינה הרחוקה. שבע דקות לסיום אדין וישקה השווה עם בעיטה מתוך הרחבה והלחיץ מאוד את סביליה שהיתה עפה אם היתה סופגת שער נוסף, אבל הספרדים עמדו בפרץ עד הסיום.

ניס - נאפולי 2:0 (4:0 בסיכום המשחקים)

נאפולי צפויה להיות אחת הקבוצות החזקות בליגת האלופות השנה והיא נאלצה לשחק בפלייאוף אותו היא צלחה די בקלות למרות היריבה החזקה יחסית. ניס עלתה בהרכב התקפי עם מריו באלוטלי ו-ווסלי סניידר שלא שיחקו במשחק באיטליה, אך נאפולי ממש לא התרגשה ועקצה עם שער של קאייחון (48) בבעיטה ממטר אחרי מסירת רוחב של מארק האמשיק. הצרפתים ניסו לעשות משהו, אבל ראו את לורנצו אינסינייה מפציץ לפינה בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרקו מרין אולימפיאקוס. רויטרס
חגג בקרואטיה. מרקו מרין/רויטרס

רייקה - אולימפיאקוס 1:0 (3:1 לאולימפיאקוס בסיכום)

רייקה זכתה באליפות סנסציונית בקרואטיה, אבל תשחק עם הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי הפסד כפול ליריבה עדיפה ממנה בהרבה. היוונים, שנאלצו לעשות מהפך במשחק הקודם, לא לקחו הפעם סיכונים ועקצו עם שער של מרקו מרין במתפרצת קטלנים בדקה ה-25.

סקוט סינקלייר שחקן סלטיק. רויטרס
כובש בלי הפסקה. סקוט סינקלייר/רויטרס

אסטנה - סלטיק 3:4

אף אחד לא הטיל ספק בכך שסלטיק תעלה לשלב הבתים של האלופות אחרי ה-0:5 במשחק הראשון, אך הסקוטים הוכיחו שוב כמה הפערים בין משחקי הבית למשחקי החוץ אצלהם גדולים, ועל כך תעיד גם הפועל באר שבע. ניר ביטון פתח במרכז ההגנה וראה את חברו להגנה כריסטופר אייר הנורבגי כובש שער עצמי בדקה ה-26. סקוט סינקלייר שכבש צמד במשחק הקודם השווה בדקה ה-33, אבל הקזחים פתחו בסערה את המחצית השנייה ועלות ל-1:3 מהיר בזכות שני שערים תוך דקה של סריקזאן מוזיקוב (48) ופטריק טיומאסי (49), שהשלים צמד בדקה ה-69 והביך את הסקוטים עם 1:4 משפיל. אולם, אוליבר אנטצ'אם (80) ולי גריפית'ס (90) שקיבל בישול מניר ביטול, מזערו נזקים ושלחו את הסקוטים לליגת האלופות עם 4:8 מוחץ בסיכום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully