וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אני מרגיש כמו שחקן נוער כי לא הייתי בניו יורק הרבה זמן"

השוויצרי הגיע לתפוח הגדול לקראת אליפות ארה"ב, בה לא שיחק בשנה שעברה בשל פציעה, ואמר: "זה נהדר לחזור, אני אוהב מאוד לשחק כאן. אהיה מוכן לתחילת הטורניר". וגם: מה חושבים המהמרים

שישה ימים לפתיחת אליפות ארצות הברית והערב (שלישי) כבר יצאו לדרך משחקי המוקדמות לטורניר כשבמוקד עומד כמובן דניס שפובאלוב. עם כל הכבוד למוקדמות ולמשתתפים שם, מי שמשך את מרבית תשומת הלב במתחם הטניס על שם בילי ג'ין קינג היה לא אחר מאשר רוג'ר פדרר. השוויצרי, שחגג לפני שבועיים את יום הולדתו ה-36, חולם לזכות בתואר הגרנד סלאם השלישי שלו השנה אחרי שכבר חגג זכיות באליפות אוסטרליה ובווימבלדון ובתואר ה-20 בסך הכול.

כמו כן, פדרר רוצה לזכות באליפות ארצות הברית בפעם השישית (2004, 2005, 2006, 2007 ו-2008) ובכך להפוך לשיאן הזכיות בטורניר בעידן הפתוח. כעת הוא בשוויון עם ג'ימי קונורס ופיט סמפארס, כשכל אחד מהם עם חמש זכיות בסך הכול. פדרר הוא היחיד בעידן הפתוח שזכה בטורניר חמש פעמים ברציפות כשעוד במאה ה-19 היה אמריקאי בשם ריצ'רד סירס שזכה בטורניר שבע פעמים ברציפות, אבל זה לא ניתן להשוואה בשום קריטריון.

פדרר יגיע לאליפות ארצות הברית אחרי שזכה, כאמור, בווימבלדון מבלי לשמוט אפילו מערכה אחת בדרך אל התואר, ולאחר מכן הגיע לגמר במאסטרס מונטריאול, שם הפסיד לסשה זברב. לאחר מכן השוויצרי סבל מכאב בגבו ונעדר מטורניר המאסטרס בסינסינטי. פדרר הוא הפייבוריט בסוכנויות ההימורים כש-34.24% מהמהמרים עד כה שמו את כספם על זכייה שלו בטורניר. אחריו, אגב, נמצא "אחר" עם 24.64% מהמהמרים ובמקום השלישי מבחינת המהמרים נמצא סשה זברב עם 14.19 אחוזים.

אליפות ארצות הברית הוציאה סרטון שמראה את קבלת הפנים לפדרר, שלא שיחק בשנה שעברה באליפות ארצות הברית בשל פציעה. השוויצרי, שראה לראשונה את הגג במגרש המרכזי ארתור אש, אמר: "לא ראיתי עדיין את הגג בארתור אש בשנה שעברה, אני מרגיש כאילו אני שחקן נוער כי לא הייתי בניו יורק הרבה זמן, זה נהדר לחזור ואני אוהב לשחק כאן. אני אעשה הכנה טובה ואני מקווה שאהיה מוכן ליום שני הבא".

* דניס שפובאלוב, המדורג 69, עלה לסיבוב המוקדמות השני עם 3:6, 4:6 מול דניס קודלה (173). גם פליקס אוגר עליאסים הקנדי, שרק לפני שבועיים חגג 17, עלה לסיבוב השני אחרי 3:6, 3:6 מול הירוקי מוריה היפני (214).

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
רוצה תואר שישי בניו יורק. פדרר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully