וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפתח עם שלושה בלמים, אלחמיד על חשבון איינבינדר

האלופה השלימה את ההכנות לקראת הגומלין נגד מאריבור בפלייאוף האלופות (ג', 21:45, ספורט 5). בכר: "ההתרגשות גדולה, מבינים את חשיבות המשחק". מאמן מאריבור: "מצפים לאווירה חמה"

ליגת האלופות, פלייאוף העלייה לבתים, משחק 2הסתיים22/08/2017
מאריבור
  • וילאר (15)
0
    הפועל באר שבע
    מערכת וואלה!

    הפועל באר שבע תפגוש מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) את מאריבור באצטדיון ליודסקי במשחק הגומלין במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל, שניצחה 1:2 במשחק הראשון, תנסה לשמור על היתרון ולהשלים עלייה היסטורית לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.


    עוד בנושא:

    הפועל באר שבע ערכה אימון ראשון בסלובניה, ויטור החל בשיקום, לא ינותח כרגע
    יסמין משאנוביץ' צפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע במקום זהוביץ'
    הפועל באר שבע נחתה בסלובניה, 130 אוהדים נסעו עם הקבוצה

    מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
    רגע האמת תכף מגיע. מליקסון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע השלימה את ההכנות למשחק. ברק בכר ערך אימון שכלל משחקונים מגוונים ובעיטות לשער, ללא תרגול של הרכב. באימונים האחרונים בכר תרגל מערך של שלושה בלמים כאשר חאתם עבד אלחמיד נכנס להרכב על חשבונו של דן איינבינדר. מוחמד גדיר סבל מכאבים במפשעה, אבל בבאר שבע מעריכים שהוא יוכל לשחק ויפתח. הקבוצה מעידים על אווירה ותחושה טובות.

    בכר אמר הערב במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "ברור שההתרגשות היא גדולה ואנחנו מבינים את החשיבות של המשחק. בסופו של דבר יש משחק מחר ואנחנו צריכים לבוא ולשים דגש על הצד המקצועי ולעבור שלב. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את הדברים כמו שצריך. זה דברים שאנחנו יודעים וצריכים לעשות ובזה אנחנו מרוכזים". על הדומיננטיות של אנתוני וואקמה על המגרש אמר בכר: "יש לנו מלבד וואקמה עוד 10 שחקנים, 9 שחקני שדה ואנחנו קבוצה".

    הקפטן אליניב ברדה הוסיף: "כל שחקן חולם להגיע לשלב הבתים של האלופות אבל קודם כל יש לנו משימה מקצועית וכך אנחנו מסתכלים על זה".

    עוד באותו נושא

    הפועל באר שבע ערכה אימון ראשון בסלובניה, ויטור החל בשיקום, לא ינותח כרגע

    לכתבה המלאה
    דרקו מילאניץ' מאריבור. ברני ארדוב
    בונה על האווירה. מילאניץ'/ברני ארדוב

    מאריבור

    מאמן מאריבור, דרקו מילאניץ' קיים מוקדם יותר מסיבת עיתונאים משלו וניסה לשדר אופטימיות. לדבריו : "מצפה לנו משחק לא קל. יש לנו מספר שחקנים שפצועים או עייפים, אבל זה לא תירוץ. חשוב שנגיע עם אנרגיה טובה, נהיה טובים. אנחנו מצפים לאווירה חמה ותמיכה מהאוהדים שלנו שהם השחקן ה-12 ואני מקווה שנהיה במיטבנו. נהיה חייבים לעצור את טוני וואקמה, זו המטרה שלנו. נצטרך להיות איכותיים בהתקפה ולהיות חכמים במשחק שלנו ואני מאמין שנעבור".

    לדמיאן בוהאר יש זכרונות יפים ממפגשים עם קבוצות ישראליות: "יש לי זכרון מתוק מהמפגש נגד מכבי תל אביב בו כבשתי את שער הניצחון. אני אשמח אם זה יקרה עוד פעם, אבל לא משנה לי מי יכבוש ובאיזו דקה, העיקר שננצח ונעבור".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
    אצטדיון: ליודסקי, מאריבור (סלובניה)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully