וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ערכה אימון ראשון בסלובניה, ויטור החל בשיקום, לא ינותח כרגע

שחקני האלופה יקבלו מנוחה הבוקר: "יש דריכות רבה, כולם מבינים שאנחנו צריכים להגיע בשיאנו כדי לעבור". הבלם ינסה להשתקם ללא ניתוח, מחר יוחלט אם קואנקה וזריהן ייכללו בסגל מול מאריבור (שלישי, 21:45, ספורט 5). שלמה וייס מדווח מסלובניה

מערכת וואלה!

הפועל באר שבע תערוך הערב (שני) את האימון המסכם שלה לקראת הקרב מול מאריבור באצטדיון ליודסקי, בו תתארח אצל אלופת סלובניה מחר במשחק הגומלין בפלייאוף העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות. אתמול התאמנו שחקניו של ברק בכר במגרש במלון בו הם שוהים, כאשר כבר בטיסה לסלובניה היה ניכר על השחקנים שהם עייפות מהמשחק מול מכבי נתניה בשבת, והבוקר הם יקבלו זמן מנוחה להתאוששות.

מאריבור תערוך את האימון המסכם שלה כבר בשעה 11:00 (10:00 שעון מקומי), וב-13:30 תקיים את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. מסיבת העיתונאים של באר שבע תהיה ב-20:30, ומיד לאחריה יתקיים האימון המסכם של האלופה הישראלית.

עוד בנושא

מאריבור עוררה סערה וזעם רב בסלובניה, משאנוביץ' יפתח?
אלחמיד זכה למחמאות על הבכורה, צדק הסביר את פוסט הפייסבוק שלו
מאריבור הודיעה: החלוץ לוקה זהוביץ' סובל משבר בעצם הבריח

מיכאל אוחנה עם מהראן ראדי שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יתאמנו הערב באצטדיון בו ייערך המשחק. אוחנה עם ראדי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בקרב השחקנים קיימת תכונה רבה לקראת המשחק, כאשר ברור לכולם שרגע האמת של הקבוצה הגיע. "היו כמה רגעים משמעותיים בשנים האחרונות, אבל אין ספק שזה אחד הרגעים הגדולים והחשובים ביותר עבור כל שחקן", אמר אחד השחקנים. "יש דריכות רבה אצל כולנו ואנחנו מבינים שאנחנו צריכים להגיע בשיאנו כדי לעבור".

מיגל ויטור נסע עם הקבוצה כדי להמשיך בשיקום אותו החל בשבוע שעבר. בשלב זה החליט הבלם שלא לעבור ניתוח, וינסה לעבור שיקום ללא התערבות כירורגית. בקבוצה מעריכים שיש סיכוי טוב שוויטור יחזור למגרשים בתוך כחודשיים ללא ניתוח, ובשלב זה הוא עובר את השיקום עם אנשי באר שבע, כשייתכן שבשלב מאוחר יותר הוא יטוס לפורטוגל ויעבור שם חלק מהשיקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
רגע האמת מגיע. מאור מליקסון/אתר רשמי, הפועל באר שבע

איסק קואנקה השחקן השלים אימון מלא עם חבריו, אך הוא עדיין בספק למשחק, כשרק מחר תתקבל החלטה אם לכלול אותו בסגל. ניב זריהן ממשיך גם הוא להתאמן כרגיל אך גם לגביו החלטה תתקבל מחר. 130 אוהדים של באר שבע כבר נמצאים במאריבור ובערים הסמוכות, כאשר היום ומחר צפויים להגיע עוד כמה מאות אוהדים כדי לצפות במשחק.

שחקני מאריבור באימון. שלמה וייס, מערכת וואלה!
שחקני מאריבור באימון/מערכת וואלה!, שלמה וייס
שחקני מאריבור באימון. שלמה וייס, מערכת וואלה!
שחקני מאריבור באימון/מערכת וואלה!, שלמה וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully