וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אף אחד לא ביקש ממני לעזוב. רוצה לשמור על הסגל הקיים"

מאמן ריאל מדריד, שפתחה את העונה עם 0:3 על לה קורוניה, לא מעוניין בשינויים נוספים. ג'רארד דאולופאו אחרי ה-0:2 של ברצלונה על בטיס: "אנחנו צריכים להשתפר. רוצים את כל התארים"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על דפורטיבו לה קורוניה

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה על ריאל בטיס

ריאל מדריד וברצלונה פתחו אתמול (ראשון) את עונת 2017/18 ברגל ימין. הבלאנקוס גברו 0:3 על דפורטיבו לה קורוניה בריאזור וסגנית האלופה ניצחה 0:2 את ריאל בטיס וניסתה לשמח, ואפילו במעט, את תושבי העיר אחרי טראומת הפיגועים.

זינדין זידאן אמר לאחר ניצחון הבכורה של האלופה העונה: "שלטנו במשחק. היו רגעים יותר טובים ופחות טובים, אבל בסך הכל מדובר במשחק טוב שלנו. הגול השני (של קאסמירו) היה מצוין והגיע אחרי 40 נגיעות רצופות שלנו בכדור, זה מה שאני רוצה לראות. עזיבת שחקנים? אף אחד לא ביקש ממני לעזוב. אני רוצה לשמור על התבנית והסגל הקיים ואני מקווה שלא נעשה שינויים נוספים, אבל עד סיום חלון ההעברות הכל יכול לקרות".

קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, הגיב להרחקה שספג בדקה ה-92: "לא התכוונתי לפגוע בשחקן. אני לא מסכים עם החלטת השופט, אך מכבד אותה. למדתי שיעור לפעם הבאה". מדובר בהרחקה ה-18 של ראמוס בקריירה, והוא השתווה לפבלו אלפרו וצ'אבי אגואדו, שני השחקנים שספגו הכי הרבה כרטיסים אדומים בליגה הספרדית.

במדריד החמיאו בעיקר לטוני קרוס וגארת' בייל. הקשר הגרמני ממשיך לספק תצוגות מרשימות במרכז המגרש והוולשי, שכבש את הראשון ובישל לקרוס את השלישי, חזר לכושר הבקעה ונראה חד.

עוד בנושא:

ספרד: לה קורוניה - ריאל מדריד 3:0, ברצלונה - בטיס 0:2
סטויצ'קוב: "ברצלונה מחתימה שחקנים על סמך ביצועים ביוטיוב"
ספרד: 2:2 דרמטי לאתלטיקו מדריד אצל ג'ירונה

הטיקי-טאקה של ריאל בגול השני

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
חוזר לכושר. גארת' בייל/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה על ריאל בטיס

גם היריבה הגדולה, ברצלונה, פתחה את העונה עם ניצחון על ריאל בטיס. מאמן הקבוצה, ארנסטו ואלוורדה: "ניצחון חשוב, שיחקנו נגד קבוצה טובה ומאורגנת. מסי לא כבש? חשבתי שהראשון היה שלו אבל זה היה שער עצמי. זה בסדר מבחינתי, בכל פעם שהוא עם הכדור משהו קסום קורה. אנחנו מקדישים את הניצחון לאנשים שנפגעו מגל הטרור בעיר".

לגבי המשך חלון ההעברות והשחקנים שעשויים להגיע: "עד שהחלון ייסגר יהיו המון דיבורים ושמועות. לי הכי חשוב שלא נספוג עוד צלקות הקיץ, כבר יש לנו מספיק שחקנים שעזבו".

ג'רארד דאולופאו: "אני שמח שניצחנו וששיחקתי, אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר. העונה ארוכה ואנחנו הולכים על כל התארים". סרג'י רוברטו, שכבש את השער השני וזכה לבישל מדאולופאו: "שיחקתי בעמדה יותר קדמית, אני מקווה שאמשיך בה. אני רוצה להיות שחקן משמעותי, זה חשוב לי. הניצחון מוקדש לקורבנות גל הטרור". מדובר בשער ראשון שסרג'י רוברטו כובש מאז השער נגד פריס סן ז'רמן ב-1:6.

סרג'י רוברטו ברצלונה. רויטרס
רוצה להיות משמעותי. סרג'י רוברטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully