וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקריירה: גריגור דימיטרוב זכה בטורניר מאסטרס, בסינסינטי

הבולגרי בן ה-26 השלים שבוע מוצלח מאוד עם 3:6, 5:7 מול ניק קיריוס (23 בעולם) בתוך שעה ועוד 35 דקות ולראשונה הצליח לזכות בטורניר מהסבב היוקרתי, שבוע לפני פתיחת אליפות ארצות הברית

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. AP
ההישג הגדול בקריירה. דימיטרוב/AP

בגיל 26 הצליח הערב (ראשון) גריגור דימיטרוב לזכות בתואר המאסטרס 1,000 הראשון בקריירה שלו. המדורג 11 בעולם הצליח לזכות בטורניר סינסינטי אחרי 3:6, 5:7 מול ניק קיריוס (23) ובתום שעה ועוד 25 דקות. דימיטרוב הצליח לשמור על ההגשות שלו לאורך כל המשחק ולמעשה נשבר רק פעם ב-47 משחקוני הגשות לאורך כל הטורניר כשהוא גם לא שומט אף מערכה בדרך אל התואר. הבולגרי נראה מצוין שבוע ויום בלבד לפני פתיחת אליפות ארצות הברית. אגב, במהלך המשחק דימיטרוב זכה ב-39 מהנקודות שהתנהלו בקו האחורי בעוד קיריוס זכה רק ב-14 מהן.

קיריוס, שבעצמו שיחק מצוין לאורך הטורניר וגם הצליח להדיח את רפאל נדאל במשחק גדול שלו, פספס הזדמנות לזכות בתואר מאסטרס ראשון בקריירה בעצמו. למעשה, דימיטרוב הוא הטניסאי הפעיל השני הכי צעיר בעולם שזוכה בתואר מאסטרס 1,000. הצעיר ביותר שעדיין משחק וזכה בטורניר מהסבב הזה הוא כמובן סשה זברב, שזכה השנה כבר ברומא ובמונטריאול. אגב, הגמר בין דימיטרוב לקיריוס היה המשחק הגדול והחשוב ביותר שנערך בין שני ילידי 1990 ואילך אי פעם. עד כדי כך הדומיננטיות של הטניסאים הוותיקים משמעותית. במהלך המשחק דימיטרוב הגיש סרב במהירות 150 מייל לשעה, 241 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully