וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "השחקנים הראו לי שהתשוקה מהעונה שעברה עוד כאן"

מאמן צ'לסי חגג אחרי ה-1:2 מול טוטנהאם, שהפסידה בבית בליגה לראשונה אחרי 19 משחקים. מרכוס אלונסו: "דיברו הרבה השבוע והוכחנו את עצמנו". פוצ'טינו: "אם נשחק כך, ננצח הרבה העונה"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי, מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
קונטה חוגג/רויטרס

אחרי שאכזבה בגדול במחזור הפתיחה והפסידה 3:2 לברנלי בבית, הצליחה צ'לסי לרשום אתמול (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה ועוד איזה ניצחון. הבלוז הגיעו לוומבלי ויצאו עם 1:2 מול היריבה העירונית טוטנהאם כשמרכוס אלונסו כובש צמד (24 ו-88) ובין לבין מישי בטשואיי כובש שער עצמי (82).

שחקן טוטנהאם דלה עלי מאוכזב. רויטרס
דלה עלי מאוכזב/רויטרס

המספרים

* טוטנהאם ספגה הפסד ליגה ביתי ראשון זה 19 משחקים ומאז מאי 2016.

* טוטנהאם הפסידה בשבעה מתשעת המשחקים האחרונים שלה בוומבלי. בנוסף, היא ניצחה באחד וסיימה אחד בתיקו.

* הארי קיין בעט שמונה פעמים לשער, הכי הרבה שלו בפרמיירליג במשחק בו לא הצליח לכבוש.

* קיין שיחק 12 משחקים בפרמיירליג במהלך אוגוסט ובעט 34 בעיטות לשער, אבל לא כבש.

* מרכוס אלונכסו כבש שני שערים בכדורים חופשיים בפרמיירליג מאז פתיחת העונה שעברה, רק פיליפה קוטיניו (3) כבש יותר.

* מאז תחילת העונה שעברה, אין שחקן של צ'לסי שכבש יותר צמדים מאשר מרכוס אלונסו (גם דייגו קוסטה ואדן הזאר כבשו פעמיים צמדים).

* מישי בטשואיי הוא המחליף הראשון שכובש שער עצמי בצ'לסי מאז מייקל דוברי נגד לסטר באפריל 1999.

* צ'לסי לא הפסידה באף משחק פרמיירליג בו הובילה במחצית תחת אנטוניו קונטה (20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן צ'לסי וויליאן עם שחקן טוטנהאם יאן ורטונגן. רויטרס
וויליאן מול ורטונגן/רויטרס

בן דייויס מטוטנהאם אמר אחרי המשחק: "קשה להפסיד כך, הרגשנו שיצרנו הרבה מצבים טובים, אבל בסוף זה לא היה מספיק. המטרה שלהם הייתה להקשות עלינו, הם עשו את זה אבל לא איימו עלינו יותר מדי. אין קשר לאצטדיון. שיחקנו טוב היום ואולי ביום אחר גם היינו מנצחים".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "אני מאוכזב כי הגיע לנו יותר, אבל הם היו קטלניים מאוד וכבשו שני שערים עם שתי בעיטות למסגרת. שלטנו והיינו טובים יותר, אבל כשאתה לא קטלני במצבים אליהם אתה מגיע, אתה עלול להפסיד כמו שהפסדנו היום. אנחנו נמצאים צעד אחד לפני מה שהיינו בעונה שעברה. היינו הרבה יותר טובים מצ'לסי בכל אספקט של המשחק, הם פשוט היו יעילים יותר מול השער. אני לא מתוסכל או כועס, אני שמח מהתצוגה של השחקנים. אנחנו עובדים קשה ויש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה".

כשנשאל לגבי הפסד נוסף שקבוצתו ספגה בוומבלי, אמר פוצ'טינו: "מה אנחנו יכולים לעשות? מה אני יכול לעשות? זו התפיסה שיש לתקשורת. אמרתי קודם ואגיד שוב, אין לזה שום קשר לוומבלי אלא רק ליכולת שלנו. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, אנחנו ננצח בהרבה משחקים".

שחקן צ'לסי מרקוס אלונסו חוגג. רויטרס
"היה נהדר לחגוג מול האוהדים"/רויטרס

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה: "קודם כל אני רוצה להודות לכל השחקנים שלי על המחויבות שלהם, על התשוקה והלב שהם שמו על המגרש. זה היה מדהים מה שהם עשו ברגע קשה בשבילנו. אני מאושר מאוד מהרצון להילחם על כל כדור ומכך שהם הראו לי שהתשוקה של העונה שעברה עדיין כאן. האוהדים שלנו גם היו מדהימים היום ודחפו אותנו בכל רגע. הם עזרו לנו להפוך את היום הזה למוצלח. בכנות, שיחקנו הרבה יותר טוב מברנלי במחזור הראשון, תסתכלו על הנתונים. החזקנו בכדור ב-62% מהזמן, היו לנו שמונה בעיטות למסגרת ויצרנו המון מצבים למרות שנותרנו עם עשרה שחקנים. הייתה לנו מחצית ראשונה רעה, אבל היכולת במחצית השנייה הייתה מצוינת. היום ביקשתי מהם שיראו לי שיש להם את הרוח".

המאמן האיטלקי דיבר על היכולת של דויד לואיז ואמר: "ההופעה שלו הייתה מדהימה, הוא שיחק בצורה כל כך ממושמעת, עם חוכמה ובמשחק קשה עם שיטה חדשה, הוא היה מדהים. זו תגובה מושלמת של אלופה. זכינו באליפות בעונה שעברה כשאנחנו מנצחים ב-30 משחקים וזה לא היה קל. הפסדנו בגמר הגביע. התחלנו את העונה עם כמה בעיות של פציעות והשעיות, אבל בכל זאת אנחנו מרוכזים ומתעסקים רק במה שקורה במגרש".

כוכב הניצחון מרכוס אלונסו הוסיף: "אני מאושר מאוד שניצחנו. דיברו הרבה במהלך השבוע והראינו שאנחנו נשארים ביחד, עבדנו קשה והגיע לנו לנצח. החלטתי לקחת את הכדור החופשי בשער הראשון וזה הלך לי טוב. הם הפעילו עלינו לחץ כבד, אבל היינו יעילים מאוד והיה לנו משחק טוב מאוד. דויד לואיז היה מצוין היום. היה נהדר לכבוש מול האוהדים שלנו את שער הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully