וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA פתחה בחקירה נגד הלייקרס בחשד ליצירת קשר לא חוקי עם פול ג'ורג'

לאחר שאינדיאנה הגישה תלונה, נפתחה נגד LA חקירה בחשד ל-tampering. בלייקרס מכחישים, אך אם יימצאו אשמים, הם עלולים לאבד את הזכות להחתים את ג'ורג' בקיץ הבא או לספוג קנס גדול

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. AP
הליגה תימנע מהלייקרס להחתים אותו? ג'ורג'/AP

ליגת ה-NBA פתחה בחקירה נגד לוס אנג'לס לייקרס, זאת בעקבות בקשה של אינדיאנה פייסרס. לטענת הפייסרס, הקבוצה מעיר המלאכים יצרה קשר לא חוקי (tampering) עם פול ג'ורג', בשעה שזה עדיין היה שחקנה של אינדיאנה, לפני שנשלח בטרייד לאוקלהומה סיטי במהלך הקיץ.

על פי חוקי הליגה, לקבוצות השונות אסור ליצור קשר עם שחקנים מקבוצות אחרות. בפייסרס טוענים כי גורמים שונים בהנהלת הלייקרס ובראשם מג'יק ג'ונסון, שהצטרף לקבוצה בה כיכב לפני כמה חודשים והפך במהרה לאיש החזק במועדון, יצרו קשר עם ג'ורג' וניסו לפתות אותו להגיע אליהם בקיץ הבא, אז יהפוך לשחקן חופשי.

ג'ורג' הוא יליד לוס אנג'לס ואהד את הלייקרס בצעירותו ומזה זמן רב, הוא מסומן כמי שיחתום בוודאות בקבוצה בקיץ 2018 ואולי אף יצליח לשכנע את לברון ג'יימס או כוכב גדול אחר לחבור אליו. אלא שאם ההאשמות נגד הלייקרס יתגלו כנכונות, הקבוצה עלולה לאבד את הזכות להחתים את השחקן כאשר יהפוך לחופשי. אופציה אחרת היא שלוס אנג'לס תאבד את בחירת הסיבוב הראשון שלה בדראפט הבא או לספוג קנס על כך עד חמישה מיליון דולר.

נכון לרגע זה, ב-NBA הודיעו כי חברת החקירות החיצונית שלקחו טרם גילתה ממצאים מרשיעים נגד לוס אנג'לס. מחברת החקירות הוסיפו כי ראשי הלייקרס מסייעים לחקירה והציגו מסמכים בפני החוקרים. הלייקרס מכחישים בכל תוקף את ההאשמות נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully