וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "נבנתה קבוצה חזקה מאוד"

20.8.2017 / 20:15

הפורוורד המתאזרח של הפועל חולון נחת בישראל, כשהרכבת האווירית של הקבוצה צפויה להסתיים בסוף השבוע: "מקווה שנעשה עונה מוצלחת". אוהדי הקבוצה מכינים מופע מיוחד להגעתו של טו הולוואי

שחקן הפועל חולון ג'ו אלכסנדר. הפועל חולון, אתר רשמי
אלכסנדר בנתב"ג/אתר רשמי, הפועל חולון

אחת ההחתמות הנוצצות של ליגת העל הקיץ הייתה זאת של ג'ו אלכנסדר בהפועל חולון. הפורוורד המתאזרח, ששיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים שהתחלקו על שתי קדנציות שונות, הצטרף לקבוצה השאפתנית של דן שמיר, והערב (ראשון) נחת בנמל התעופה בן גוריון, כשהוא ראשון הנוחתים של הקבוצה בישראל. "שמח מאוד להגיע לחולון, נבנתה אצלנו קבוצה חזקה מאוד ואני מקווה שהחברים שלי לקבוצה ואני נעשה עונה מוצלחת".

ארבעת השחקנים הזרים של חולון - קורי וולדן, ג'אבריל טראוויק, טיישון תומאס וטו הולוואי ינחתו בישראל בהמשך השבוע ויחלו בקרוב את האימונים. אימוני הקבוצה בתחילה ייערכו ללא המאמן דן שמיר שעסוק במשימה כעוזר מאמן נבחרת ישראל ביורובאסקט 2017. מי שיעבירו את האימונים הם עוזרי המאמן יונתן אלון, שחזר לחולון העונה אחרי שנה אחת במכבי אשדוד, ועופר רון. אוהדי חולון מתכננים מפגן מרשים עם הגעתו של הולוואי ביום שישי.

הסגל הישראלי של חולון, אליו שייך אלכסנדר, הוא אחד החזקים בליגת העל. אל הקפטן שלומי הרוש הצטרפו תמיר בלאט מהפועל תל אביב, חנן קולמן מהפועל אילת וגיא פניני ממכבי תל אביב. חולון אף תשתתף השנה בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully