וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירם הלוי: "הזדמנות להביא את שמה של ישראל לכל אירופה"

20.8.2017 / 19:23

איגוד הכדורסל והחברות שמארגנות את היורובאסקט בישראל ערכו מסיבת עיתונאים לסיכום ההכנות המנהלתיות ליורובאסקט. נציג עיריית תל אביב: "האירוע היוקרתי ביותר שנערך בעיר עד היום". פאנזון יוקם בנמל תל אביב

איגוד הכדורסל, עיריית תל אביב וחברות "היכלי הספורט" ו"קומטק" ערכו הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת לסיכום ההכנות המנהלתיות ליורובאסקט 2017 שייצא לדרך בעוד 11 יום בתל אביב. מסיבת העיתונאים נערכה בהיכל יד אליהו, שעתיים לפני פתיחת משחק ההכנה האחרון של נבחרת ישראל בארץ לקראת היורובאסקט, נגד נבחרת טורקיה. תקציב האליפות יעמוד על 28 מיליון שקל

"אני מודה שאני מתרגש ושמח", אמר יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, "אנחנו מתקרבים לרגע האמת, הרבה אנשים עבדו לאורך השנה ושמונה חודשים על קיום האירוע בצורה שתכבד את מדינת ישראל ואיגוד הכדורסל. מגיעה תודה לחלק גדול מהשותפים שנמצאים איתנו פה. זאת הזדמנות בלתי חוזרת להביא את בשורת הענף לכל בית בישראל, להביא את שמה של ישראל לכל אירופה. במרכז העניין נמצאת הנבחרת, ואנחנו מקווים שהיא תעמוד בציפיות ותופיע בצורה מכובדת. אני משונכע ובטוח שזה אירוע חשוב בתולדות הספורט הישראלי".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוסי ציפקיס
ההכנות בשיאן. הלוי/יוסי ציפקיס

אופיר וגמן, ממחלקת הספורט של עיריית תל אביב הוסיף: "העיר תל אביב מארחת מדי שנה אירועי ספורט גדולים ובינלאומיים, היורובאסקט מהווה את האירוע היוקרתי ביותר שנערך בעיר עד היום ואולי במדינת ישראל בכלל. נערכים מזה שנתיים לאירוע. בתחום המקצועי שזה בא לידי ביטוי בהתאמת ההיכל לדרישות של פיב"א. אנחנו מאוד אוהבים את ההיכל, חווית הצפייה שיש בו היא דבר שאנחנו אוהבים, אבל הוא לא היכל חדש. הנושא השני הוא קליטת קהלים שונים שמגיעים לעיר במסגרת הטורניר, אם זה הנבחרות, השופטים, צוותי התקשורת והקהלים מחמש מדינות שונות וקהל נבחרת ישראל. לנושא הזה אנחנו פועלים תקופה ארוכה ובנמל תל אביב נקים פאנזון, מתחם אוהדים, כך שנמל תל אביב יהפוך להפנינג שלם. הוא יהיה פתוח משעות הצהריים ועד סיום המשחקים. סמוך לחוף מציצים נקים את חוף ליטא, שאמורים להגיע בהמוניהם, ונצבע אותם בצבעי ליטא כדי שירגישו בבית".

דניאל בנעים מחברת "קומטק" שמפיקה את היורובאסקט: "אני מצטרף להתרגשות של עמירם. אף פעם לא התרגשתי ככה, לשרת נבחרת כחול לבן, לראות אותם מתאמנים, זה מחמם את הלב שלי, אני מקווה שעם כל ההכנות שעשינו, וממחר אנחנו מקימים את אוהל המדיה שייתן שירותים לכל העיתונאים מכל העולם, הפקה של 25 מיליון שקל. אני מייצג 1,200 עובדים, מתנדבים, קבלנים וספקי משנה. כולם נותנים את עצמם ומתרגשים יחד איתנו. טורניר ההכנה הזה עשה טוב לכולנו".

נדב גרינשפן, מנכ"ל חברת היכלי הספורט: "רוצה להודות לאיגוד הכדורסל ולפיב"א שבחרו אותנו, לקומטק ולצוות שלו. קדמו פה חודשים של הכנות, שאף אחד לא יודע עד כמה הדקויות הן משמעותיות. זה לפרטים מאוד קטנים. עיריית תל אביב החליטה שהיא משדרגת את ההיכל בהרבה מאוד כסף, אלה מערכות שישרתו את ההיכל הזה לעתיד. קפצנו שנות דור בהגברה, תאורה, מערכות לדים פנימיות וחיצוניות, תשתיות טלוויזיה שזה שיוציא את המסר מפה לכל אירופה. בישורת האחרונה מגיעים כל הפרטים הקטנים לידי גמר, זה קשה, זה מתיש אבל יש בזה המון סיפוק. יהיה פה טורניר מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully