וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: פראח נפרד עם ניצחון ב-3,000 מטר, תוצאת השנה לבארשים

אלוף העולם ב-10,000 מטר, רץ בפעם האחרונה על אדמת בריטניה אותה הוא מייצג וניצח עם זמן של 7:33.64, בארשים הרשים עם 2.40 מטר בקפיצה לגובה, קנייזבה סיימה רביעית בקפיצה המשולשת עם 14.20

מועתז בארשים קופץ לגובה קטארי. רויטרס
קבע את תוצאת השנה. בארשים/רויטרס

שבוע אחרי שנגמרה אליפות העולם שנערכה בתחילת החודש בלונדון, נמשך הערב (שבת) סבב תחרויות ליגת היהלום באתלטיקה, הפעם בבירמינגהאם שגם היא כמובן באנגליה.

קפיצה לגובה גברים

מועטז בארשים הקטארי, שהצליח לזכות בלונדון בתואר הבינלאומי הגדול הראשון בקריירה שלו כשהוכתר כאלוף העולם, ממשיך לשבור שיאים. בארשים הצליח לקבוע את תוצאת השנה והתוצאה הטובה ביותר שהושגה אי פעם בתחרות בבירמינגהאם כשעבר 2.40 מטר. תוצאת השיא של בארשים, אגב, טובה בשלושה סנטימטר מהתוצאה שקבע היום. עם זאת, התוצאה הזו גבוהה בחמישה סנטימטר לעומת התוצאה שהספיקה לו כדי לזכות בזהב בלונדון. מאג'ד אלדין גזל, שזכה במדליית הארד בלונדון, סיים שני עם 2.31, תוצאה טובה בשני סנטימטר מזו שקבע בלונדון.

ריצת 3,000 מטר

הרגע המרגש של הערב נערך ללא ספק על מסלול הריצה כאשר מו פראח, הרץ הבריטי המתאזרח האגדי זכה בריצה האחרונה שלו על אדמת בריטניה כשעצר את השעון על זמן של 7:33.64 דקות. פראח, ארבע פעמים אלוף אולימפי, רץ בפעם האחרונה באליפות העולם בלונדון שם הוא זכה בזהב ב-10,000 מטר. פראח ירוץ פעם אחת נוספת בציריך, שוויץ ב-24 באוגוסט ואז יפרוש.

מו פראח רץ בריטי. רויטרס
רץ בפעם האחרונה על אדמת בריטניה. פראח/רויטרס

זריקת דיסקוס נשים

אלופת העולם סנדרה פרקוביץ' הצליחה להגדיל את הפער אחרי שזכתה במקום הראשון עם 67.51 מטר.

קפיצה משולשת

אלופת העולם יולימר רוחאס כנראה עדיין תחת השפעת הזכייה ועברה רק 13.94 מטר. חנה קנייזבה מיננקו גם כך סיימה רביעית עם 14.20 מטר, בעוד האלופה האולימפית קתרין איברגואן הצליחה לקבוע את התוצאה הטובה ביותר עם 14.51 מטר, קימברלי וויליאמס שנייה עם 14.44 ואולגה ריפאקובה הקזחית הגיעה שלישית עם 14.29.

קפיצה במוט נשים

אלופת העולם קטרינה סטפנידי היוונייה הצליחה לזכות במפגש הזה עם 4.68 מטר בלבד וגם זה בניסיון השני. סטפנידי כמובן השיגה 8 נקודות והתקרבה ליאריסליי סילבה הקובנית במאבק על הפסגה.

קפיצה לרוחק גברים

ג'ריסון לוסון, שזכה במדליית הכסף באליפות העולם, הצליח לקבוע את התוצאה הטובה ביותר עם 8.19 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully