וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אומיץ' נחת בישראל: "מקווים שנשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה"

הסנטר הסלובני (25, 2.16 מטר), שזכה ביורוקאפ עם מלאגה אשתקד, הגיע כדי להצטרף לפתיחת האימונים: "צפיתי בירושלים בעונה שעברה ואהבתי את מה שראיתי. אני כאן כדי לקחת תארים"

אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
משקיף ממרומי ה-2.16 שלו. אלן אומיץ'/קובי אליהו

אלן אומיץ', סנטר נבחרת סלובניה בשנים האחרונות, נחת הערב (ראשון) בישראל כדי להצטרף לאימוני הפועל ירושלים. השחקן בן ה-25 (2.16 מטר) הגיע ארצה אחרי שחתם בסוף יולי לעונה אחת בשורות האלופה הישראלית והוא הגיע ממלאגה עמה הוא זכה ביורוקאפ בעונה החולפת.

אלן אומיץ' שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
אלן אומיץ' בישראל/קובי אליהו

אומיץ' אמר: "הפועל ירושלים קבוצה מצוינת, צפיתי בהם בשנה שעברה. אני אוהב את המאמן ויש כאן אוהדים מדהימים. שיחקתי כאן לפני שנתיים מול 11,000 צופים ואהבתי את זה. כשאני רואה את האוהדים בהיכל האנרגיות שלי יוצאות החוצה. אני לא יודע הרבה על הקבוצה".

"בעונה שעברה היתה לקבוצה עונה נהדרת ואנחנו מקווים לשחזר את ההצלחה. הגעתי הנה כדי לעשות את העבודה. אני כאן כדי לקחת תארים כמו בעונה שעברה".

אומיץ' הוא בוגר מחלקת הנוער המפוארת של לאשקו. בגיל 20 חתם במדי אולימפיה לובליאנה ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות. בקיץ 2015 עבר לראשונה לליגה הספרדית וחתם בגראן קנאריה, עונה טובה שלו בספרד גרמה לאפס אנדולו לצרפו, והוא שיחק 17 משחקי יורוליג בקבוצה בה רשם 2.9 נקודות ו-1.5 ריבאונדים למשחק. בינואר עבר למלאגה וזכה עם הקבוצה ביורוקאפ, אך על פי הדיווח בספרד חואן פלאסה צירף את גיורגי שרמנדיני והעדיף אותו על פני הסלובני.

את הבכורה שלו בנבחרת סלובניה רשם אומיץ' באליפות העולם בשנת 2014, ואף שיחק במדי הנבחרת הסלובנית ביורובאסקט 2015. אולם, אומיץ' לא נכלל בסגל הנוכחי של הנבחרת ולא יגיע למשחקי הכנה בישראל בחודש הבא לקראת יורובאסקט 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully