וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה 84:83 לטורקיה

יוגב אוחיון סחט שלשה ועבירה, אך החטיא מהקו ארבע שניות לסיום והנבחרת של ארז אדלשטיין רשמה הפסד ראשון בהכנה, אחרי שבעה ניצחונות. עומרי כספי הוביל עם 18 נקודות, ריצ'רד האוול קלע 16

עומרי כספי נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
הפסד ראשון בהכנה. כספי/יוסי ציפקיס

אחרי שבעה ניצחונות בהכנה, רשמה הערב (ראשון) נבחרת ישראל הפסד בכורה בדרכה ליורובאסקט, 84:83 ביתי ביד אליהו מול נבחרת טורקיה החזקה. השחקנים של ארז אדלשטיין, שניצחו ביום שישי בצורה מרשימה את סלובניה, סיפקו מחצית ראשונה טובה, אך נחלשו משמעותית אחרי ההפסקה. בשניות הסיום, יוגב אוחיון יכול היה לאזן לאחר שסחט שלשה ועבירה, אך הוא החטיא מהקו והניצחון הלך לאורחים. עומרי כספי שוב הוביל את ישראל, עם 18 נקודות.

ריצ'רד האוול נבחרת ישראל מול טורקיה. יוסי ציפקיס
האוול בתוך היער/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

דקות הפתיחה היו צמודות וארבע דקות לסיום הרבע ישראל הובילה 13:16, כשהיא קולעת 8 מ-8 מהשדה. ישראל סיימה את הרבע הראשון עם 11 מ-12 מהשדה (אחרי שקלעה את כל עשר הזריקות הראשונות שלה), אך דקות טובות של הטורקים סידרו להם 24:25 בתום הרבע הראשון. כספי עם 7 בישראל, עלי מוחמד (הלא הוא בובי דיקסון כמובן) עם 7 בטורקיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שון דאוסון נבחרת ישראל מול טורקיה. יוסי ציפקיס
ישראל קלעה ואיבדה ברבע הראשון. דאוסון/יוסי ציפקיס

הטורקים המשיכו לירות מחוץ לקשת, בעוד השחקנים של אדלשטיין בחרו פעם אחר פעם ללכת פנימה. חמש דקות להפסקה, דאנק של אליהו קבע 36:39. לקראת ההפסקה, מקל התעורר וכמה דקות טובות שלו הורידו את ישראל למחצית ביתרון נאה, 42:50. מקל סיים את המחצית כקלע הבולט בישראל עם 9, האוול ואליהו (5 אס') קלעו 8 כל אחד. ישראל עם 22 מ-26 מהשדה, כולל 20 מ-22 לשתי נקודות. אצל הטורקים, פורקן קורקמז עם 15, כולל שלוש שלשות (טורקיה עם 7 מ-17 לשלוש).

גל מקל ריצ'רד האוול נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
דקות טובות של מקל לקראת ההפסקה/יוסי ציפקיס

ישראל שמרה על היתרון בתחילת המחצית השנייה והעניינים גם התחממו לרגע, לפני ששלשה של צ'די אוסמן צימקה ל-56:53 בלבד. עד לסיום הרבע, הטורקים הצליחו לנגוס בכל ההפרש ועם 10 דקות של 14:22 לטובתם, הם חזרו לשוויון לקראת הרבע האחרון, 64:64. האוול מוביל את ישראל אחרי שלושה רבעים עם 14 נקודות (7 מ-7 מהשדה). אליהו עם 10 ו-8 אסיסטים. טורקיה עם 9 מ-25 לשלוש, קורקמז עם 17 נקודות ומוחמד עם 14 ו-7 אסיסטים.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עוד משחק הכנה בדרך לדבר האמיתי. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

הטורקים פתחו היטב את הרבע האחרון ושש דקות וחצי לסיום צעדו ביתרון 67:73. היתרון של הטורקים נשמר בדקות הקרובות ואדלשטיין החזיר את החמישייה הראשונה בניסיון לחזור למשחק, אבל גם זה לא ממש עבד. ההפרש ירד ל-2 בלבד, אבל הכחולים פספסו כמה הזדמנויות להשוות. בשניות הסיום, טורקיה נראתה בדרך לניצחון בטוח ועלתה ל-80:84. אוחיון קיבל כדור, קלע שלשה וסחט עבירה ממוחמד, אך החטיא מהקו עם 3.8 שניות על השעון ושם זה נגמר. 83:84 לטורקיה בסיום.

ליאור אליהו נבחרת ישראל מול טורקיה. יוסי ציפקיס
מחצית שנייה פחות טובה של ישראל הובילה להפסד. אליהו/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: עומרי כספי 18 (10 ריב', 5 איב'), ריצ'רד האוול 16 (8 מ-8 מהשדה), יוגב אוחיון 13, ליאור אליהו 12 (8 אס'), גל מקל 9, עידן זלמנסון 5, שון דאוסון 3, גיא פניני 3, אלישי כדיר 2, בר טימור 2, עוז בלייזר, יותם הלפרין ועמית שמחון שיחקו ולא קלעו.

הובילו את טורקיה: פורקן קורקמז 19, עלי מוחמד 15 (9 אס'), צ'די אוסמן 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully