וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: הנבחרת האולימפית הפסידה לליטא 79:70

20.8.2017 / 16:58

נתנאל ארצי ותומר גינת קלעו 20 נקודות כל אחד והחזיקו את הנבחרת הצעירה של ישראל בתמונה מול הליטאים החזקים, אך לא הצליחו לרשום ניצחון במשחק הפתיחה. בשני תפגוש ישראל את רוסיה

שחקן נבחרת העתודה של ישראל נתנאל ארצי. FIBA, אתר רשמי
ממשיך להצטיין. נתנאל ארצי/אתר רשמי, FIBA

הנבחרת האולימפית של ישראל פתחה היום (ראשון) את השתתפותה באוניברסיאדה ה-29 שנערכת בימים אלה בטייפי עם הפסד 79:70 לנבחרת ליטא החזקה. השחקנים של אריאל בית הלחמי פתחו את המשחק לא טוב מבחינה התקפית ופיגור 18:8 אחרי רבע אחד, אך ברבע השני נכנסו לעניינים והפכו את התוצאה בדרך ליתרון 30:31. הליטאים רשמו רבע שלישי טוב יותר, ירדו בסיומו ביתרון 42:48, וידעו לשמור על היתרון בדקות הסיום למרות נסיונות קאמבק של הבחורים בכחול לבן.

נתנאל ארצי, שהצטרף לנבחרת אחרי קמפיין נהדר בנבחרת העתודה, היה שוב מצוין עם 20 נקודות ב7 מ-13 מהשדה, כשתומר גינת מוסיף 20 משלו לצד חמישה ריבאונדים. עוד קלעו לישראל: דניאל קופרברג 7 ו-6 ריבאונדים, יפתח זיו ובן אלטיט 6 כל אחד, נאור שרון 5 ו-7 אסיסטים, איגור קולשוב 4. כן שותפו: אוראל לב וגולן גוט.

ישראל תפגוש מחר את נבחרת רוסיה שהביסה ביום המשחקים הראשון את מוזמביק 52:96. לאחר מכן תפגוש ישראל את מוזמביק ואוסטרליה, כשרק שתי הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים תעפלנה לרבע הגמר. למרות זאת, גם אם ישראל לא תעפיל היא תמשיך לשחק במשחקי הדירוג עד לסיום האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully