וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: "דלה איינוגבה עוד יביא לנו נקודות העונה"

השוער היה אשם בשתי ספיגות בהפסד להפועל חיפה, אבל באשקלון עומדים מאחוריו: "הוא אחד השחקנים הכי יציבים שלנו". רודי חדד יעמוד לוועדת משמעת

רוסלן ברסקי, הפועל חיפה, מול רודי חדד, הפועל אשקלון. לילך וייס, מערכת וואלה!
צפוי לספוג עונש. חדד/מערכת וואלה!, לילך וייס

בהפועל אשקלון היו מאוכזבים מההפסד במחזור הפתיחה 3:1 להפועל חיפה אתמול (שבת) בחוץ. עיקר האכזבה היא מהמחצית הראשונה בה הקבוצה הוליכה 1:0 והחמיצה מספר הזדמנויות בטוחות. יובל נעים אמר בסיום: "במחצית יכולנו לרדת ביתרון 0:3 וחבל, אבל לא נוריד את הראש. ידענו מההתחלה שתהיה שנה קשה ואנחנו מוכנים אליה. ברור לנו שנצטרך להתחזק ועושים כאן את כל המאמצים".

בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת של דלה איינוגבה אך אמרו: "הוא עלה לנו אתמול בנקודות אבל יביא עוד הרבה בהמשך, הוא מהשחקנים היותר יציבים שלנו". רודי חדד יעמוד לוועדת משמעת בעקבות התנהגותו אתמול לאחר שהוחלף כאשר ירד ישירות לחדר ההלבשה.

שרון גורמזנו ושי חדד אמורים לעבור בבקרת התקציבים במהלך השבוע ולהיות זמינים עבור נעים לקראת המחזור הבא. מעבר לכך, במועדון עושים מאמצים להשיג ערבויות לצירוף שני שחקנים נוספים. הקבוצה ביקשה ממכבי חיפה לשאול את שי בן דוד ועמית זנטי וכמו כן את יעקב בריהון מבית"ר ירושלים. במקביל מחפשת הקבוצה שחקן כנף זר. אם בריהון יצטרף, ייתכן כי יגיע זר בתפקיד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully