וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז'ידאר ואסב יתבע את הפועל עכו בפיפ"א: "מנסים להתיש אותו"

20.8.2017 / 13:08

מפתחות הרכב שנעלמו, בית ללא חשמל, דרישה להכניס שחקן נוסף לדירה שלו ושל זוגתו. אלו חלק מהטענות של הקשר הבולגרי ליחס המחפיר כלפיו. סוכנו: "דודו דהאן אמר לי שלא רוצים אותו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואסב בתמונה שהפועל עכו הפיצה לכלי התקשורת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר הבולגרי בוז'ידאר ואסב מתכוון להגיש תביעה בפיפ"א נגד הפועל עכו בטענה להפרת חוזה בוטה. ההתנהלות בין עכו לשחקן שהצטרף לפני כמה שבועות, חושפת סאגה מביכה מאוד שעלולה להביא לענישה קשה מצד פיפ"א כלפי המועדון.

בחודש יולי הודיעה עכו שוואסב חתם בשורות הקבוצה. ההודעה כללה תמונה שלו באצטדיון העירוני וציטוט מפיו, אלא שהיום, כמה שבועות לאחר מכן, בהנהלה טוענים בפני הבולגרי ובפני סוכנו שהוא לא חתם על חוזה ושהוא לא חלק מהקבוצה. הוויכוח היום בין הצדדים או אם ואסב חתם או לא.

ואסב וסוכנו מכחישים מכל וכל את הטענה שהוא לא חתם ואומרים שהם יציגו מסמך רשמי בפני ההתאחדות לכדורגל ובית הדין של פיפ"א. בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שהקשר קיבל מקדמה של 1,000 שקל ובמסמך הרשמי שהוא מחזיק, הסכום הזה מצוין בבירור כחלק משכר חודש אוגוסט. כמו כן השחקן קיבל מהמועדון רכב ודירה בה הוא מתגורר עם חברתו.


עוד בנושא:

הפועל עכו הודיעה על החתמתו של הקשר הבולגרי בוז'ידאר ואסב
דודו דהאן נחקר באופן רשמי בנוגע למעורבותו בהפועל עכו
הפועל עכו נענשה בהפחתת נקודות, היו"ר הורחק לשנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכו היא התחנה הראשונה של ואסב מחוץ לבולגריה. הוא שיחק לפני כן במספר קבוצות במולדתו, האחרונה ביניהן סלביה סופיה. בנוסף, לבש את מדי הנבחרת הצעירה של בולגריה שבע פעמים. לטענת מקורביו של השחקן בבולגריה ובישראל, "בהפועל עכו עושים הכל כדי להתיש אותו ושהוא יעזוב את הארץ". אבל הם לא מסתפקים רק באמירות כלליות, אלא נותנים דוגמאות.

בסביבתו של ואסב מספרים שהוא הגיע לאחד מהאימונים והניח את מפתחות הרכב השכור בכיס המכנסיים. כשהסתיים האימון, "הוא הופתע לגלות שהמפתחות אינם ושגם הרכב נעלם ממגרש החנייה", מספרים מקורביו. לטענת ואסב, הוא פנה לאנשי המועדון, אבל אלו אמרו לו שהם לא יודעים במה מדובר ולבסוף הוא צעד לביתו ברגל. כעת טוען סוכנו שבמועדון אמרו שהם צריכים ביטוח ומעכבים את מסירת הרכב לשחקן, שנותר ללא כלי תחבורה.

במקרה אחר, ואסב הגיע לביתו וגילה שהחשמל נותק אחרי שנתיכי החשמל נעלמו. בנוסף הבולגרי טוען שבמועדון דורשים ממנו להכניס שחקן נוסף לדירה, זאת למרות שהוא מתגורר עם בת זוגו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
סוכנו של ואסב טוען: "דודו דהאן אמר לי שבעכו לא רוצים אותו"/קובי אליהו

פנינו לסוכנו הבולגרי ניקולאי זינוב כדי לקבל תגובה ומדבריו עלתה סוגיה נוספת – מעורבותו של הסוכן דודו דהאן בהפועל עכו. "דיברתי עם דניאל סטנצ'יו ועם דודו דהאן פעמים רבות. הם טוענים שבהתחלה השחקן היה טוב וכעת הוא לא טוב ולכן הוא לא בקבוצה", מספר זינוב, "הם רוצים לקנות לו כרטיס בחזרה לבולגריה וטוענים שהחוזה שלו לא מופקד בבקרה ושהוא לא קשור לקבוצה. בעכו כנראה לא יודעים מה החוקים ומתנהגים בצורה לא ראויה ולא הוגנת כלפיי השחקן. יש לו חוזה חתום ויש הוכחות רבות שתומכות בכך. כמובן שנפנה להתאחדות הישראלית וגם למוסדות הבינלאומיים".

כדי לחדד את העניין שאלנו שוב מה הקשר של דהאן והסוכן הבולגרי השיב: "דודו דהאן דיבר איתי פעמים רבות גם לפני ההחתמה וגם עכשיו. הוא הבהיר לי שבעכו לא רוצים אותו".

תגובת הפועל עכו

"לשחקן יש זכרון דברים ולא הסכם בקרה או התאחדות. הוא לא התאקלם, סוכנו הגיע לארץ יחד עם השחקן בכדי להצטרף למועדון. הבהרנו להם שהשחקן יבחן במסגרת גביע הטוטו ורק אז יוחלט לגביו.

"כמובן כפי שאנחנו עושים עם כל השחקנים עשינו עימו וזה להחתים אותו על זכרון דברים שבו הוא מתחייב על הסכום שבמידה ויוחלט להחתים אותו הוא לא ישנה את דעתו כפי שקורה וקרה לא מעט פעמים.

"לאחר משחקי המבחן החליטו שלומי דורה ודניאל סטנצ'ו שהם לא מעוניינים בו. הודענו לו שיפנה את הדירה תוך 3 ימים,
אך הוא סרב בטענה שהוא ממתין להצעה אחרת בישראל.

"בעניין נוסף, השחקן ביקש למסור את הרכב חזרה למזכירות המועדון וכך היה.

"חשוב לציין שהשחקן קיבל את כל התנאים והיחס המשפחתי והאוהב שאנחנו מעניקים לכל אחד ואחד אצלנו במועדון. עם זאת אנחנו מבינים שוואלה ספורט שוב מחפשים להזיק והלכפיש את הפועל עכו.

"הוא סימן זאת מסיבותיו כבר מיום האימונים הראשון.
וברור לנו גם למה זה מגיע בתזמון מדויק ומתוכנן שלפני משחק פתיחת עונה חשוב מאד. לנו ברור מהיכן זה מגיע, חשוב שגם לקוראים".

תגובת דודו דהאן תובא כשתתקבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully