וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן נחקר באופן רשמי בנוגע למעורבותו בהפועל עכו

9.8.2017 / 15:22

את החקירה של סוכן השחקנים ניהל משרד חקירות שנשכר על ידי ההתאחדות לכדורגל. המועדון נקנס בסכום של 25 אלף שקלים בפרשת שיתופו הלא חוקי של רז טוויזר במשחק גביע הטוטו

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
נחקר. דודו דהאן/קובי אליהו

סוכן השחקנים דודו דהאן נחקר רשמית על ידי משרד חקירות שנשכר על ידי ההתאחדות לכדורגל בנוגע למעורבותו בניהול העולה החדש לליגת העל הפועל עכו.

במקביל דהאן העביר סכום של כחצי מיליון שקלים למועדון הצפוני תמורת שטחי פרסום. סוכן השחקנים כידוע מכחיש כל קשר לניהול המועדון וטוען שהעביר את הכסף במסגרת הסכם חסות, אך בהתאחדות יבדקו מהי התמורה אותה מקבל דהאן והאם ביצע עסקאות דומות בעבר או שמדובר בעסקה ראשונה מסוג זה.

כזכור, בהתאחדות בודקים את הקשר בין דהאן למועדון הצפוני וכחלק מהחקירה ממצא זה עלה ונבדק. עוד נבדק האם חצי מיליון השקלים הם הכסף שדניאל סטנציו העביר כביכול למועדון כדמי רצינות או שמא מדובר בסכום שאינו נוגע לעניין. לוואלה! ספורט נודע שבעכו העבירו את תקציב המועדון ממקורות אחרים וללא הפקדה של ההסכם על שיתוף הפעולה ואפשרות העברת זכויות הניהול לרומני שחוזהו הופקד כעובד מן המניין במועדון.

"כרגע התקציב עבר ממקורות של העמותה" הסביר גורם בבקרה. לדבריו: "אין זכר להסכם שיתוף פעולה עם דניאל סטנצ'ו. אם הם רוצים להפוך את זה לרשמי הם צריכים להגיש בקשה לוועדה להעברת זכויות מה שלא קרה עד כה".

שחקני הפועל עכו חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
דהאן קשור לקבוצה או לא? הפועל עכו/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

דהאן הגיב לעניין בעמוד הפייסבוק של הסוכנות בבעלותו וכתב: "חברת סקאוט-פוש שבבעלותי נותנת חסות להפועל עכו, תמורת 500 אלף שקלים, שכנגדם תקבל סוכנות השחקנים, למשך 24 חודשים, שטחי פרסום וחשיפה שיווקית חשובה בצפון הארץ. שמח שזה במקום כמו עכו שבעיני מסמלת אחדות, תקוה ושלום במגזר היהודי, הערבי והנוצרי, בדיוק כמו אצלנו בסקאוט-פוש. הכול, כמובן, בהתאם לכל הכללים ולהוראות הדין".

תגובתו של דהאן בנוגע לעובדה שנחקר רשמית תובא כשתתקבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בנושא אחר, הפועל עכו נקנסה ב-25 אלף שקלים כתוצאה משיתופו של רז טוויזר במשחק במסגרת גביע הטוטו למרות שלא היה רשום כשחקן במועדון. השחקן עצמו נענש בהרחקה משלושה משחקים. בנוסף נגזר על המועדון עונש הפחתת שלוש נקודות על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully