וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון מאשימה את ה-NBA בהיעדרות של אנטטוקומפו: "מזימה מתוכננת"

סערה ביוון ובארה"ב: בנבחרת האשימו את מילווקי בפברוק פציעה כדי לדלג על היורובאסקט, הליגה הגיבה בחריפות. וגם: מייקל ביזלי טוען - "אף אחד ב-NBA לא מסוגל לעצור אותי, כולם מפחדים ממני"

שחקן מילווקי יאניס אנטטוקומפו. AP
מילווקי שומרת על האינטרסים שלה על חשבון הנבחרת? יאניס/AP

יאניס אנטטוקומפו אמור היה להיות אחד הכוכבים הכי גדולים ביורובאסקט שייפתח בסוף החודש, אולם אתמול (שבת) נודע כי הוא ייעדר מסגל נבחרת יוון, ומאז ה-NBA כמרקחה. היהלום הצעיר של מילווקי, אחד משחקני העתיד של הליגה הטובה בעולם, הודיע על הפציעה ברשתות החברתיות וכתב ש"זו האכזבה הגדולה ביותר בקריירה שלי", אבל ביוון לא התרשמו מהטענות לפציעה וטענו כי מדובר במזימה מתוכננת היטב שמטרתה למנוע מאנטטוקומפו להשתתף באליפות, כדי לצמצם את הסיכון שייפצע.

"ההודעות המתוזמנות של מילווקי ויאניס עצמו,שלא עברו דרך הצינורות המקובלים שלנו, לא מפתיעים. היו לנו שורה של עדויות שזה מה שהולך לקרות, שמה שעומד מאחורי זה זו מזימה מתוכננת ומאורגנת היטב, כשה-NBA בפירוש מאיצה בו לא לקחת חלק בטורניר", נכתב בהצהרה הרשמית מטעם איגוד הכדורסל היווני. כמו כן, בנבחרת יוון טענו כי ביצעו בדיקות מקיפות ברגל הפגועה כביכול של אנטטוקומפו ולא מצאו עדות לפציעה, ומזכיר האיגוד טאקריס צארגוניס אמר ש"מה שמילווקי טוענת זו לא המציאות, זה משהו אחר".

ב-NBA מיהרו להגיב לטענות, ובהצהרה רשמית משלהם כתבו ש"ה-NBA ומילווקי פעלו בהתאם להוראות ולתקנון של יחסי NBA-פיב"א. יאניס סוחב פציעה וקיבלנו על זה אישור אחרי כמה וכמה בדיקות שנעשו לו. כל מי שרומז אחרת טועה לחלוטין".

חוזהו החדש של אנטטוקומפו, במסגרתו ירוויח 100 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, ייכנס לתוקף בתחילת חודש ספטמבר. בינתיים גם הוא עצמו הגיב להאשמות ואמר ש"אני מבקש מכולם לא לעשות מההיעדרות שלי יותר ממה שזה. כדאי להתרכז במי שכן נמצא בסגל ולקוות שהם יצליחו להילחם על מדליה".

מייקל ביזלי, מילווקי באקס. AP
"בלתי עציר". ביזלי/AP

עוד חדשות NBA

* קריירת ה-NBA של מייקל ביזלי רחוקה מלהיות הצלחה גדולה, אבל זה לא מפריע לו לצאת בהצהרות מפוצצות לפני פתיחת העונה, אותה יחל במדי הניקס. "אביא לניקס את מה שהבאתי בקולג', אני רק צריך הזדמנות כדי להראות את זה", אמר ל"ניו יורק פוסט". "מאז ומתמיד הייתי קרוב לממוצע של נקודה פר דקה. תמיד הייתי שתי נקודות מהלכות על שתיים. אף אחד לא מסוגל לעצור אותי, אף אחד לא הצליח להגביל אותי בתשע השנים שלי בליגה. בכל פעם שנגעתי בכדור, השומר שלי פחד".

* לא ברור אם לברון ג'יימס כבר קיבל החלטה לעזוב את קליבלנד בקיץ 2018, אז יסתיים חוזהו, אבל אוהדי הקאבס כבר מנסים לשכנע אותו להישאר. בחנויות רבות ברחבי קליבלנד וגם באקרון, עיר נעוריו של לברון, החלו בקמפיין להשארתו תחת הכותרת הקליטה: "הישאר בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully