וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההופעה בבאר שבע, מכבי נתניה מקווה למכור 500 מנויים השבוע

20.8.2017 / 8:17

שביעות רצון אדירה בעולה החדשה אחרי התצוגה ב-1:1 בבאר שבע. הבעלים סגל: "אפשר להגיע ל-3,000 מנויים". מחמאות גדולות למוחמד, שנרכש ביחד עם קוגבניה תמורת 170 אלף דולר בלבד

צילום: יוסי ציפקיס

במכבי נתניה מאמינים שה-1:1 נגד הפועל באר שבע אמש (שבת) באצטדיון טרנר יביא למכירה של כ-500 מנויים נוספים. עד כה מכרה הקבוצה קצת יותר מ-2,500 מנויים, וההופעה הנהדרת בבירת הנגב עשתה את שלה; אוהדים רבים הביעו כבר אמש רצון לרכוש מנוי לקראת משחק הבית הראשון מול הפועל עכו. "גם בעונה שעברה, מכרנו לא מעט מנויים ממש לפני משחק הליגה הביתי הראשון", אמר אמש הבעלים אייל סגל. "אני מעריך שנוכל להגיע ל-3,000".

"לא הופתעתי מכיוון שידעתי למה אנחנו מסוגלים ומה סגנון המשחק של סלובו ושי", אמר סגל על המשחק, "אני רק לא מכיר את הקבוצות בליגת העל עדיין כדי לדעת מה היריבות שלנו יכולות לייצר מולנו ולכן היה חשוב לדעת איזו הפועל באר שבע תגיע למשחק הזה. אני חושב שעשינו צעד ראשון נהדר בליגת העל, אבל הדרך עוד לפנינו".

השחקן הבולט על המגרש אתמול היה עלי מוחמד. קשר ניז'רי שנרכש על ידי מכבי נתניה בעונה שעברה בסכום שנראה כעת מגוחך ביחס למה שהוא הציג אתמול. במהלך העונה שעברה רכשה מכבי נתניה 50 אחוז מכרטיסו של מוחמד ו-70 אחוז מכרטיסו של דידייה קוגבניה תמורת 170 אלף דולר בלבד. הניז'רי חתם באמצע העונה שעברה על חוזה חדש לשלוש העונות הקרובות.

שי ברדה הורחק במהלך המשחק אחרי השער של הפועל באר שבע. השופט הרביעי שלומי בן אברהם מסר לשופט המשחק זיו אדלר כי ברדה אחז בידו וסינן לעברו מספר מלים על רמת השיפוט. בתגובה החליט אדלר להרחיק אותו והוא ישב ביציע, מאחורי ספסל מכבי נתניה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1
שי ברדה: "המטרה שלנו היא לשחק כדורגל התקפי"
הכירו את הסנסציה של מכבי נתניה, עלי מוחמד

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. ברני ארדוב
הכי טוב על המגרש. עלי מוחמד/ברני ארדוב

בנתניה לא אהבו את העובדה שאנשים שלהם ושחקני הקבוצה ישבו לצד אוהדים של הפועל באר שבע שלטענתם דיברו אליהם בצורה לא מכובדת ואף מעבר לכך. גורם במכבי נתניה אמר אמש: "באצטדיון היהלום מכריחים אותנו להפקיע שש שורות מאחורי הספסלים לטובת חציצה. 250 כרטיסים בתא הכסף הולכים לאיבוד, אז לא יכול להיות שבטרנר יושבים כל כך קרוב לספסל של הקבוצה האורחת".

סלובודן דראפיץ' המריא אחרי המשחק לסרביה לטפל בעניינים אישיים משפחתיים ובהיעדרו יעביר ברדה את האימונים לבדו. בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ נוסף אחרי שהנבחן יוג'ין אנסה שוחרר. במכבי נתניה גם שיבחו אתמול את הקפטן ערן לוי וטענו כי רבים בתקשורת עושים לו עוול באופן בו הם מתייחסים אליו. לאנדרו ריביירו זכה למלים חמות על הכניסה למשחק מהספסל. גם הבלם טים הויבאך גרף מחמאות ונראה שהוא השתלב מצוין ובמהירות.

שוער הקבוצה דני עמוס שוחח אחרי המשחק עם התקשורת ואמר: "אני מאוד רוצה לסיים את העונה הזו עם מכבי נתניה בפלייאוף העליון. יש כאן אנשים נהדרים עם לב זהב. יש אווירה טובה, כיף לקום בבוקר לאימונים. אני נהנה מהעבודה שלי במכבי נתניה. הקהל בא לטרנר ודחף אותנו. הם מגיעים לאימונים ונהנינו מהם מאוד היום. אנחנו צריכים להמשיך להעביר מסר לשאר הקבוצות וההמשך יהיה תלוי רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully