וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "הקבוצה מרגישה יותר טוב כשדור מיכה על המגרש"

19.8.2017 / 17:59

הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00, ספורט 5). קרויף: "קשה למצוא שחקן אחד שיכול להחליף את בן חיים". דור מיכה: "בית"ר חיה מהמשחקים נגדנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד בית"ר ירושלים במחזור הראשון בליגת העל (21:00, ספורט 5). המאמן ג'ורדי קרויף והקשר דור מיכה ענו לשאלות העיתונאים לקראת ההתמודדות. הצהובים הודיעו היום על כך שזיו אריה יאמן את קבוצה נערים ב' במקום אלון ברומר ובנוסף יהיה חבר בצוות הסקואטינג של הקבוצה הבוגרת.

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
יוצאים לדרך. שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף

על ההרכב מחר: "סביר שיהיו שינויים בהרכב לעומת המשחק נגד אלטאך. כשיש 62 שחקנים בשנה, אתה צריך להשתמש בסגל שלך. בלקמן לא יהיה בסגל. כשהוא יהיה מוכן, הוא ישחק".

על היריבה: "בית"ר מועדון מיוחד, קבוצה עם הרבה תשוקה. תמיד יש להם מוטיבציה מיוחדת נגדנו. יש להם סגל מאוד חזק והם לא שכחו איך משחקים כדורגל, למרות שאין להם מאמן קבוע ביומיים האחרונים.

על מציאת מחליף לטל בן חיים: "טל שחקן מיוחד, עם דריבל, שתי רגליים חזקות, מהירות, משחק ראש. קשה להחליף אותו בשחקן אחד. ואם יש אחד כזה, עם כל התכונות שלו, הוא כנראה יקר מדי בשבילנו. לכן אנחנו מנסים למצוא כמה שחקנים שיחפו על חסרונו".

על דור מיכה: "דור תמיד מוצא את מקומו בכל עמדה. הוא שחקן שאתה לא רוצה שיהיה רק במקום אחד במגרש. הוא טוב בשטחים קטנים, הוא יוצא למצוא לעצמו חלל ריק, הקבוצה מרגישה טוב יותר כשהוא על המגרש".

עוד באותו נושא

פוטנציאל לא ממומש: תכירו את ניק בלקמן, החלוץ האנגלי החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
"סביר שיהיו שינויים בהרכב". קרויף/קובי אליהו

דור מיכה

על המאזן נגד בית"ר ירושלים: "הסטטיסטיקה באמת לא לטובתנו בשנתיים האחרונות, אבל זו רק סטטיסטיקה. לפתוח עם משחק כזה - אם ננתח זה יכול לתת דחיפה רצינית להמשך".

על היריבה: "בית"ר ירושלים קבוצה מיוחדת שחיה מהמשחקים האלו. הם תמיד במוטיבציית שיא נגדנו, יש להם סגל מאוד איכותי, יהיה משחק מאוד קשה - זה בטוח".

על מצבו הבריאותי: "אני חוזר מפציעה שהיא לא שגרתית. אנחנו לוקחים את זה באיזי, אבל אני מרגיש בכושר טוב ומוכן לשחק".

על היכולת: "נהיה חייבים לשחק יותר טוב בהמשך, אבל באירופה, כמו בגביע, מה שחשוב זב מבחן התוצאה. לחזור את תוצאות טובות מאוסטריה ויוון מצביע על אופי שהיה חסר לנו בשנתיים האחרונות".

ניק בלקמן. קובי אליהו
אימון בכורה. בלקמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully