וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מרוצים מהמחצית הראשונה, פחות מההתמודדות עם הפיזיות

19.8.2017 / 8:28

בנבחרת ישראל ממשיכים בהכנות ליורובאסקט: אם לא תהיה הפתעה, המנופה האחרון יבוא מבין כדיר או שמחון. בניסיון להגדיל את מספר הצופים, באיגוד הורידו את המחירים לקראת טורקיה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה להרשים בהכנה לקראת היורובאסקט, ואתמול (שישי) גברה על נבחרת סלובניה 84:89 ביד אליהו, ועלתה למאזן של שבעה ניצחונות משבעה משחקים בהכנה. הנבחרת תמשיך בהכנה שלה כשתפגוש מחר (21:00, ספורט 5+, יד אליהו) את נבחרת טורקיה המסקרנת ולאחר מכן תקיים שלושה משחקי הכנה אחרונים בפולין לקראת האליפות. היום יקיימו השחקנים של ארז אדלשטיין אימון לפני טורקיה, כשלאחר מכן צפויים לצפות במשחק בין טורקיה לסלובניה.

עוד בנושא:

כספי הצטיין, נבחרת ישראל גברה על סלובניה החזקה

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל מול אנתוני רנדולף שחקן נבחרת סלובניה. ברני ארדוב
נראה מצוין לפני היורובאסקט. עומרי כספי/ברני ארדוב

המחצית הראשונה של הנבחרת אתמול הייתה אולי הטובה ביותר שלה עד כה בהכנה, ביחד עם המחצית השנייה נגד רוסיה בסנט פטרסבורג, במהלכה הוליכה ב-20 הפרש על אחת הנבחרות המוכשרות ביבשת, כשעומרי כספי וריצ'רד האוול מציגים יכולת גבוהה במיוחד. במהלך המחצית ביקשו בצוות המקצועי מהשחקנים לשמור על חדות מהחשש כי הסלובנים יצליחו לבצע ריצה ולחזור למשחק, ואכן בתחילת הרבע הרביעי החל הקאמבק הסלובני בראשות לוקה דונצ'יץ' הפנטסטי, אך מספר מהלכי מפתח הצליחו לשמור על הניצחון הישראלי. בנבחרת היו פחות מרוצים מההתמודדות עם גספאר וידמאר הענק, שקלע 15 נקודות. כספי הצטיין עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, האוול הוסיף 16 נקודות משלו וליאור אליהו קלע 11. בסלובניה ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות כשלוקה דונצ'יץ' מעל כולם עם 24 נקודות.

"הייתה חוויה כיפית לפעם ראשונה לשחק בהיכל מול הקהל שלנו", סיכם עוז בלייזר, שקלע 7 נקודות והוריד 5 ריבאונדים ב-13 דקות, "אנחנו באים לתת הכל בשביל הקהל והנבחרת. התפקיד שלנו היא להמשיך את אותה רמת אגרסיביות ואינטנסיביות. מבחינה אישית אני מנסה לתת הכל לא משנה כמה דקות אני משחק, אני יודע מה אני צריך לעשות בשביל הנבחרת".

סגל הנבחרת מונה בשלב זה 13 שחקנים, כשנגד סלובניה שותפו 11 שחקנים בלבד, מתוכם בר טימור קיבל קצת פחות מחצי דקה של זמן פרקט. ההחלטה על הניפוי האחרון לפני היורובאסקט צפויה להגיע רק אחרי הנסיעה לשלושת המשחקים בפולין בשבוע הקרוב, אך אם לא תהיה הפתעה גדולה המנופה יבוא מבין עמית שמחון ואלישי כדיר.

באיגוד הכדורסל הייתה אכזבה מסוימת מגזרת הקהל במשחק נגד סלובניה, כשרק 3,200 צופים הגיעו בצהרי יום שישי ליד אליהו. באיגוד החליטו להגיב והורידו את מחירי הכרטיסים לחיילים, סטודנטים נוער ונשים למשחק נגד טורקיה מחר ל-20 שקלים בלבד, אך לא ברור האם המהלך ימשוך קהל רב מאחר ובמקביל ייערך המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בליגת העל בכדורגל בו תארח מכבי תל אביב את בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully