וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: רפאל נדאל עלה לרבע הגמר, ישחק נגד ניק קיריוס

השור ממאיורקה שיחק עם סרט שחור על החולצה בשל אירועי הטרור בברצלונה והצליח לנצח 6:7 (1), 2:6 את ראמוס. האוסטרלי חזר מפיגור מערכה ל-6:4, 6:7 (6), 3:6 מול קרלוביץ'. מוגורוסה בחצי

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. GettyImages
סרט שחור על הכובע לרגל אירועי הטרור בברצלונה. מוגורוסה/GettyImages

טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים נמשך היום (שישי) כשהוא כבר בשלבים המתקדמים שלו. בשל הגשם שירד אתמול, סדר המשחקים השתבש ומתקיימים משחקים בסיבובים שונים אצל הגברים והנשים, כמו גם בתוך ההגרלות עצמן.

גברים

רפאל נדאל, שיעלה אל המקום הראשון בעולם בדירוג החדש שיתפרסם ביום שני הקרוב, הצליח לעשות את דרכו אל רבע הגמר. השור ממאיורקה, כמו גם יריבו ובן ארצו אלברט ראמוס, שיחק עם סרט שחור על החולצה בשל אירועי הטרור בברצלונה. נדאל, ששיפר את מאזנו מול יריבו ל-0:4 וניצח אותו השנה גם בגמר טורניר מונטה קרלו, הצליח להשלים את העלייה לשלב הבא בתוך שעה ועוד 37 דקות עם 6:7 (1), 2:6 והוא יפגוש ברבע הגמר את ניק קיריוס. האוסטרלי, המדורג 23 בעולם, הצליח לעלות לשמינית הגמר. הטניסאי בן ה-22 שמט אמנם את המערכה הראשונה וראה את איבו קרלוביץ' (44) מפציץ מולו 28 אייסים, אבל הוא לא נבהל מזה וחזר בדרך ל-6:4, 6:7 (6), 3:6 בשעה ועוד 56 דקות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ואמוס רפא/רויטרס

נשים

אלופת ווימבלדון גרבינייה מוגורוסה הספרדייה עלתה עם סרט שחור על הכובע שלה לזכר קורבנות אירועי הטרור בברצלונה. המדורגת שישית בעולם הצליחה להתמודד במשחק דרמטי, שארך שעתיים ועוד 46 דקות, ולנצח 2:6, 7:5, 5:7 את סבטלנה קונזצובה הרוסייה הוותיקה (8 בעולם), שאוהבת מאוד את המשחקים הארוכים והדרמות. מוגורוסה השיגה את הניצחון החמישי שלה מול קוזנצובה בשישה מפגשים והשלישי השנה, כשהזכור והמתוק מכולם עבור הספרדייה היה כמובן ברבע הגמר בווימבלדון, אז עשתה את זה עם 3:6, 4:6.

יוליה גרגס הגרמנייה שנמצאת בכושר פנטסטי (37 בעולם) הצליחה לעלות לרבע הגמר. גרגס הצליחה להנחיל הפסד ראשון השנה לאלינה סביטולינה (5) בטורניר מסבב הפרמייר 5 עם 5:7, 4:6 בתוך שעה ועוד 38 דקות. גרגס תפגוש ברבע הגמר את סלואן סטיבנס. האמריקאית המתקמבקת, שמדורגת 151 בעולם בלבד, הצליחה לנצח 6:2, 3:6, 4:6 את קטיה מקארובה הרוסייה (39).

גם קרולינה פלישקובה, המדורגת ראשונה בעולם, הצליחה לעלות לרבע הגמר. הצ'כית נזקקה לשלוש מערכות כדי לנצח 3:6, 6:4, 0:6 את קמילה ג'ורג'י האיטלקייה (82).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. רויטרס
נמצאת בכושר מצוין. גרגס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully