וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA נרגשים: הכישרון הבולט בתיכונים יקדים את בואו לליגה בשנה

מרווין בגלי בן ה-18, "הכישרון הכי גדול בתיכונים מאז לברון ג'יימס", החליט לדלג על השנה האחרונה בתיכונים ולהצטרף למכללת דיוק מוקדם מהצפוי. כעת מנבאים שייבחר בבחירה הראשונה בדראפט 2018. צפו בביצועיו ובביצועי שאר הכישרונות הבולטים שיתחרו איתו

מרווין בגלי. AP
ב-NBA לא יכולים לחכות. בגלי/AP

דראפט 2017 נערך ממש לא מזמן, וב-NBA כבר חושבים קדימה אל עבר מחזור השחקנים הבא שיצטרף לליגה אחרי דראפט 2018. שלשום התמונה השתנתה לחלוטין, כשהתברר שמרווין בגלי, שנחשב לכישרון הגדול ביותר בתיכונים בארצות הברית, הודיע כי ידלג על עונתו האחרונה בתיכונים ויצטרף למכללת דיוק כבר בעונה הבאה.

המשמעות: בגלי ייצא לדראפט כבר ב-2018 והוא אמור להיבחר בו ראשון, לפני כמה שמות מסקרנים כולל ילד הפלא הסלובני של ריאל מדריד, לוקה דונצ'יץ'. בגלי בן ה-18, פורוורד שמתנשא לגובה 2.11 מטר, מושווה תכופות ללמאר אודום (בגרסה הבריאה שלו), בעיקר בזכות השליטה הרב-גוניות במשחקו. עקב האכילס במשחקו הוא הקליעה מבחוץ, שעדיין יחסית חלשה, והתפקוד בצד ההגנתי.

זה לא הפריע לכל המכללות הגדולות בארצות הברית לחזר נואשות אחריו ולנסות לגייסו. UCLA, סאות'רן קליפורניה ודיוק היו המועמדות העיקריות להשיג אותו, אולם לבסוף הוא בחר לשחק תחת מייק ששבסקי האגדי.

על פי רוב התחזיות, בגלי אמור להקדים בדראפט את מי שנחשב עד לא מזמן לקונצנזוס בתור הבחירה הראשונה - מייקל פורטר ג'וניור ממכללת מיזורי. עוד כישרון מבטיח ש"ייפגע" מההחלטה של בגלי הוא הסנטר דיאנדרה איטון ממכללת אריזונה, שברוב המוק דראפטים הידרדר לבחירה השלישית. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיבחר בחמישייה הראשונה, נכון לעכשיו.

הנה כמה מהלכים של בגלי מהתקופה האחרונה

ועוד קצת

סרטון שמנתח את החוזקות של בגלי, מלפני כמה ימים

קווין דוראנט כבר התרשם לטובה מהילד

זהו מייקל פורטר ג'וניור, שאמור לתת פייט על הבחירה מספר 1

עוד קצת מייקל פורטר ג'וניור

ואחרון חביב: מיטב הביצועים של דיאנדרה איטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully