וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י: "יש עוד הרבה עבודה כדי שנגיע לרמה של יובה"

הבלם שהגיע מהגברת הזקנה ענד את סרט הקפטן ב-0:6 על שקנדיה, מונטלה: "זו רק ההתחלה, אבל התחלה מבטיחה". אופ"א תחקור את התפרעות אוהדי היידוק נגד אברטון, קומאן: "חבל שהורדנו קצב"

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
בונוצ'י חוגג עם כובשי הצמדים, סילבה ומונטוליבו/רויטרס

גם בחלומות הכי ורודים שלהם, אנשי ואוהדי מילאן לא תיארו לעצמם שהמשחק הרשמי הראשון של העונה ייגמר ב-0:6 כל כך מוחץ ומרשים. זה בדיוק מה שקרה אמש (חמישי), ואמנם היריבה הייתה בסך הכול שקנדיה המקדונית, אך הרוסונרי יכולים להיות מרוצים מאוד מהשישייה האירופית הראשונה שכבשו מאז 1993, וכמובן מהחזרה הכמעט בטוחה שלהם לשלב בתים אירופי לראשונה אחרי ארבע שנים (אז בליגת האלופות). אגב, הפעם האחרונה בא כבשה שלושה שערים לפני המחצית של משחק אירופי לא הסתיימה טוב, זה היה כאשר ליברפול חזרה בגדול וניצחה בפנדלים בגמר לייגת האלופות ב-2005.

ריקרדו מונטוליבו, שסרט הקפטן נלקח ממנו לטובת לאונרדו בונוצ'י, מצא את הרשת לראשונה אחרי 1,222 ימים, ובהמשך רשם צמד ראשון מ-2008. גם אנדרה סילבה כבש פעמיים, לוקה אנטונלי ופביו בוריני השלימו.

עוד בנושא

ליגה אירופית: דאבור כבש ובישל בניצחון זלצבורג, מילאן התפוצצה
צרפת: אמבפה מחוץ לסגל מונאקו מול מץ, דראקסלר בדרך החוצה מפ.ס.ז'
פורסמו המועמדים לשחקן השנה בעולם: היגואין בחוץ, קרבחאל ואינייסטה בפנים

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
המעבר של הסרט לבונוצ'י דווקא עזרה למונטוליבו?/רויטרס

"זו הייתה הרגשה נפלאה, בעיקר בדקות הפתיחה", אמר בסיום לאונרדו בונוצ'י, אולי הנוצץ ביותר מבין שלל שחקני הרכש שהגיעו הקיץ למילאן, שענד את סרט הקפטן כבר בבכורה הרשמית שלו בקבוצה. "היה קשה לשבור את הקרח, אבל הקבוצה עשתה עבודה טובה והשגנו ניצחון ששם אותנו על המסלול הנכון. אנחנו צריכים עוד להשתפר אבל הכיוון נכון. אנחנו לוקחים מהמשחק את הדברים הטובים, אבל גם את אלה שצריך לשפר. לפני המשחק, ניסיתי להגיד לשחקנים שאין משחקים קלים ושצריך לעלות בכל פעם על הדשא במטרה להרוויח ניצחון. הם כבר ידעו את זה, לא חידשתי להם כלום. דרושה עוד הרבה עבודה כדי שנגיע לרמה של יובה".

"ראיתי כמה מהמשחקים שלהם וידעתי שהם מאוד מאורגנים", אמר המאמן וינצ'נזו מונטלה, "אבל למדנו אותם טוב וידענו איך לפרוץ את המערך שלהם. מונטוליבו היה נהדר, שלט במרכז הקישור. אני שמח בשבילו כי זה מגיע לו. אולי הוא שיחק טוב יותר כי איבד את סרט הקפטן. אני לא משלה את עצמי שהעבודה הסתיימה. יש לנו סגל חדש לגמרי ואנחנו עובדים קשה. יש שחקנים שצריכים להיכנס לעניינים, ואסור לשכוח שהליגה האיטלקית טקטית יותר ולכן קשה יותר מאחרות. אני מאוד מרוצה מהדרך בה הקבוצה מתקדמת. זו רק ההתחלה, אבל ההתחלה מבטיחה. נהדר לראות את ההתלהבות של האוהדים, זה נותן לנו עוד דחיפה. המשחק הלך אפילו טוב משציפינו. לא ניקח את הגומלין כמובן מאליו, בכל משחק יש הזדמנות להשתפר. הדבר השלילי היחיד לגבי הערב הזה הוא הפציעה של בונאוונטורה, שאנחנו מקווים שאינה רצינית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנשי אבטחה מול אוהדי היידוק ספליט. רויטרס
אנשי אבטחה משגיחים על יציע היידוק/רויטרס

אברטון ניצחה 0:2 את היידוק ספליט, משערים של מייקל קין ואידריסה גוייה, אך הסיפור הגדול של המשחק היה התפרעות האוהדים הקרואטים. פיפ"א תחקור את אירועי המשחק, שנעצר לכחמש דקות במהלך המחצית הראשונה לאחר שחפצים הושלכו מיציע אוהדי היידוק. "זה היה מאכזב", אמר רונלד קומאן על התקרית, "אני אוהב שמשחקים בתנאים הוגנים, ונאלצנו להפסיק את המשחק".

על המשחק: "לדעתי החמצנו הזדמנות גדולה לכבוש עוד שערים במחצית השנייה כי הורדנו את הקצב. נתנו להם לחשוב שהם שולטים במשחק אבל היינו מסוכנים יותר. זה תמיד טוב לשמור על רשת נקייה במשחק הראשון בבית, השגנו תוצאה טובה אבל תמיד רוצים להשיג את המקסימום - והיום המקסימום היה הבקעת יותר שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully