וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרנקה הודיעה: איעדר מאליפות ארה"ב כדי לקבל משמורת על בני

הבלארוסית שדורגה ראשונה בעולם נמצאת בעיצומו של מאבק משפטי עם בן זוגה לשעבר ומנועה לצאת מקליפורניה: "לא אשאיר את בני מאחור. מקווה שנגיע להסדר שיאפשר לשלב בין אמהות לקריירה"

ויקטוריה אזרנקה חזרה ממש לא מזמן מחופשת לידה למגרשי הטניס, אבל ניסיונות הקאמבק שלה נתקלים בקשיים בלתי צפויים: היא מנהלת בימים אלו מאבק משפטי על משמורת על בנה הקטן, ולא מורשית לצאת מתחום השיפוט של מדינת קליפורניה. בשל כך, הודיעה הבלארוסית בת ה-28, שבשיאה דורגה במקום הראשון בעולם, כי תחמיץ את אליפות ארצות הברית הפתוחה שתצא לדרך ב-28 באוגוסט.

"במצב העניינים הנוכחי, הדרך היחידה שבה אוכל לשחק באליפות ארצות הברית כרוכה בכך שאשאיר את בני הקטן לאו מאחור, ולזה אני לא מוכנה", כתבה בפוסט נרגש באינסטגרם. "כמו אמהות רבות, אני ניצבת בפני מצב בלתי אפשרי. קשה מאוד לאזן בין אמהות לקריירה, אבל זה אתגר שאני מוכנה לקחת על עצמי".

אזרנקה נפרדה לפני כמה שבועות מבן זוגה, ומאז מסתובבות שמועות על סכסוך שנתגלע בין השניים סביב המשמורת על בנם הקטן, לאו. בשבוע שעבר ויתרה על השתתפותה בטורניר סינסינטי בשל מה שהגדירה כ"עניינים משפחתיים", שכעת מתברר מה עומד מאחוריהם.

"אני אופטימית בנוגע לאפשרות שאני ואביו של לאו נשים בצד כל מחלוקת ונתקדם לעבר פתרון נכון ויעיל יותר, לעבר הסדר שיאפשר לי להתחרות ולשמש במקביל אמא גאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully