וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוגל נחום הודיע על סיום תפקידו כמנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה

17.8.2017 / 17:12

אתלט העבר האולימפי החליט במפתיע לפרוש מתפקידו אחרי כמעט ארבע שנים ולשוב לסקטור הפרטי. במכתב ההתפטרות כתב: "זו אחת ההחלטות הקשות בחיי. אמשיך לתרום לאתלטיקה הישראלית ככל שאוכל"

רוגל נחום קופץ משולשת לשעבר. יוסי ציפקיס
חש מיצוי. רוגל נחום/יוסי ציפקיס

רוגל נחום, המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה, הודיע היום (חמישי) במפתיע ליו"ר ולמנכ"ל האיגוד על סיום עבודתו, כך נודע לוואלה! ספורט. במכתב ההתפטרות שלו כותב נחום: "לאחר כשלוש שנים ושמונה חודשים, במהלכן אני משמש כמנהל המקצועי של האיגוד, אני מרגיש כי הגעתי למיצוי וסיפוק מיידי מתפקידי והחלטתי לקבל על עצמי תפקיד ניהולי בכיר בסקטור הפרטי".

במהלך המכתב מפרט נחום את התודות האישיות ליו"רים והמנכ"לים שעבדו איתו לאורך השנים, ולקראת הסיום הוא כותב כי הוא מחויב לשלושה חודשי עבודה נוספים, כך שתוקף ההתפטרות יהיה החל מה-17 בנובמבר 2017. "עד מועד זה אמשיך לבצע את עבודתי לרבות לצרכי חפיפה והעברת תפקיד", כתב נחום. "כמובן, גם לאחר מועד זה אמשיך להיות קשור עם האתלטיקה הישראלית ולתרום לה ככל שאוכל".

נחום הוסיף: "ההחלטה לסיים את תפקידי ולחזור לסקטור הפרטי היא מהקשות בחיי, אך אני מאמין שכל שינוי הוא לטובה. אני חוזר ומדגיש כי אינני מתכוון להתנתק מהענף. אמשיך לגדל ולקדם דור אתלטים צעירים ואתרום מזמני ומאהבתי לענף זה".

נחום בן ה-50 ייצג את ישראל בשלוש אולימפיאדות שונות והיה נושא הדגל של המשלחת הישראלית בסידני 2000. הוא היה אלוף ישראל בקפיצה לגובה, קפיצה לרוחק וכמובן קפיצה משולשת, התחום עמו היה מזוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • רוגל נחום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully