וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדורמים נשים עד גיל 17 יוצאת לאליפות אירופה

17.8.2017 / 13:19

הנבחרת של המאמן דמיטריס מברוטאס שואפת להתברג בין שמונה הראשונות ביבשת בהופעתה השנייה אי פעם בטורניר. הקפטנית הילה פוטוריאן: "השקענו כל הקיץ כדי להשיג את המטרה"

פרויקט כדורמים הנשים פריז 2024 ממשיך לנסות וליצור תקדימים ולאחר הופעת הבכורה של הנבחרת עד גיל 17 באליפות אירופה לפני שנתיים בבאקו, תרשום ישראל הופעה שנייה ברציפות במפעל כשהפעם המטרה היא העפלה משלב הבתים ולהתברג בין שמונה הראשונות ביבשת.

נוביסאד, סרביה, מארחת את יורו 2017 עד גיל 17, הטורניר אליו העפילה ישראל מטורניר המוקדמות ואשר ייפתח בסוף השבוע עם 16 הנבחרות הטובות ביבשת. החניכות של המאמן היווני, דמיטריס מברוטאס ועוזרתו שונית סטרוגו שובצו לבית עם ספרד החזקה, סלובקיה וטורקיה, כשמול שתי האחרונות הן אמורות להתמודד על המקום השני בבית המקנה כרטיס להצלבה מול השלישית בבית מקביל על עלייה לטופ 8, אל רבע הגמר. השגת המקום השלישי תעלה את ישראל להצלבה, אבל מול מדורגת ראשונה בבית מקביל.

המאמן, דמיטריס מברוטאס, לאחר מחנה הכנה באתונה השבוע: "אנחנו רוצים להשיג את המקום השני בבית, להראות התקדמות ושעבדנו קשה כל הקיץ. היה מחנה מוצלח ביוון בו שיחקנו מול נבחרות חזקות".

לנבחרת יש שתי קפטניות, הילה פוטוריאן ואופק גולן. פוטוריאן: "אין מוכנות יוותר מאתנו למשימה. השקענו את כל הקיץ ועוד יותר למען המשימה שהיא בהישג יד, טופ 8 באירופה".

גולן: "המטרה הגדולה היא אולימפיאדת פריז 2024 אבל כרגע אנחנו מפוקסות במשימה בסרביה וניתן הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully