וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הליגה הלאומית בכדורסל מאיימות להחרים את גביע המדינה

מנהלת הליגה הלאומית התכנסה וקיבלה החלטה לפיה הקבוצות יחרימו את המפעל אם בקשתן לשתי עולות לליגת העל לא תאושר. יו"ר המנהלת עוגן יוחננוב פנה למירי רגב בבקשה שתתערב בנושא

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
מוביל את המאבק של קבוצות הלאומית. עוגן יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

מנהלת הליגה הלאומית יצאה הבוקר (חמישי) בהודעה רשמית והודיעה שלאחר ישיבת המנהלת אמש התקבלה החלטה פה אחד כי במידה שהבקשה לשתי עולות לא תאושר, קבוצות הליגה לא יקחו חלק בגביע המדינה.

בישיבה החליטו יושבי הראש של הקבוצות כי המנהלת לא תכיר יותר בוועדה המקצועית ולכן תפנה לאיגוד הכדורסל בדרישה כי הנהלת האיגוד תעקוף את הוועדה המקצועית ותאשר את הבקשה כבר בישיבתה הקרובה וזאת במטרה להגיע להסדר שיכנס לתוקף בעונה 2017/18. זאת ועוד, לאחר הצבעה פה אחד החליטו בלאומית כי אם דרישתם לא תענה והנושא לא יקודם, הם לא ייקחו חלק בגביע המדינה. החלטה אשר מטילה ספק רב בקיום מפעל הכדורסל היוקרתי ביותר של המדינה.

יו"ר המנהלת, עוגן יוחננוב, פנה הבוקר לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, בבקשה שתתערב בנושא וכתב במכתבו: "כעת, כאשר קיום גביע המדינה, מפעל הכדורסל הלאומי מוטל בספק, אני פונה אלייך בבקשה כנה לסייע לבני הנוער, דור העתיד של נבחרות ישראל, ולהבטיח עבורם אופק. עליה לליגה הבכירה אינה צריכה להיות עוד חלום עבורם".

באיגוד הכדורסל מסרו בתגובה כי "עד רגע זה לא הגיעה כל פנייה ממנהלת הליגה הלאומית או מישהו מטעמה לאיגוד הכדורסל. הליגה הלאומית היא חלק בלתי נפרד מאיגוד הכדורסל וחבל שיש כאלו שממהרים לפנות לגורמים חיצוניים, כמו משרד הספורט או התקשורת לפני שהם פונים למוסדות האיגוד כמקובל. לפני זמן לא רב הוקמה ועדה בראשות חבר הנהלת איגוד הכדורסל רמי כהן, לבחון את הנושא. הועדה התכנסה ואמורה להגיש את מסקנותיה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully