וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר סינסינטי: רפאל נדאל ניצח את גאסקה והעפיל לסיבוב השלישי

השור הספרדי שיעלה לפסגת הדירוג העולמי ביום שני, לא התקשה מול הצרפתי עם 3:6, 4:6 ויפגוש בסיבוב הבא את אלברט ראמוס. מנארינו גבר על קוורי. דודי סלע הודח בסיבוב השני בצ'לנג'ר ונקובר

רפאל נדאל. AP
ממשיך בכושרו הטוב. רפאל נדאל/AP

טורניר סינסינטי, שמערב גם טורניר גברים מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP וגם נשים מסבב הפרמייר, נמשך בבוקר חמישי עם הסיבוב השני וכניסה של המדורגים והמדורגות לסבב המשחקים ואחרי ההפסד המפתיע של אלכס זברב אתמול, רפאל נדאל העפיל לסיבוב השלישי אחרי ניצחון חלק על רישאר גאסקה 3:6, 4:6.

הספרדי, שיעלה ביום שני הבא לפסגת הדירוג העולמי לראשונה מאז יולי 2014 בעקבות ההיעדרות של פדרר, שמר על המאזן המצוין שלו מול גאסקה לו הוא לא הפסיד מערכה מאז 2008 והוא המועמד הבולט לזכות בטורניר.

בסיבוב הבא נדאל יפגוש לדרבי ספרדי את אלברט ראמוס שניצח את ג'יל מולר. "אני עובד בכל יום כדי לשחק טוב יותר, זה ברור שזו התחלה טובה עבורי, עכשיו יש לי הזדמנות להמשיך להיכנס לקצב ואני מקווה להיות מוכן", אמר נדאל.

במשחק נוסף שנערך הלילה אדריאן מנארינו הצרפתי הדיח את סם קוורי עם ניצחון בשתי מערכות 2:6, 6:7 והוא יפגוש בשלב הבא את דומיניק תים האוסטרי המדורג שלישי בטורניר.

* דודי סלע הודח בסיבוב השני בוונקובר על ידי ליאם ברודי הבריטי כשהפסיד 7:6, 7:6. שתי המערכות היו צמודות מאוד עם הרבה שבירות, אך סלע הפסיד פעמיים בשוברי שוויון - 7:2 במערכה הראשונה ו-12:10 במערכה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully