וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "אם נחשוב שבאר שבע עייפה הפסדנו כבר עכשיו"

17.8.2017 / 9:18

מאמן מכבי נתניה דרוך לקראת פתיחת העונה בחוץ מול האלופה בשבת (20:30): "כל תוצאה שהיא לא הפסד היא טובה בבאר שבע". ערן לוי: "לא באים לשמש כתפאורה, נתניה היא לא רק ערן לוי"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
חוזר לליגת העל. דראפיץ'/שלומי גבאי

אחרי עונה מצוינת ועלייה חלקה מהליגה הלאומית, מכבי נתניה העולה החדשה תפתח ביום שבת (20:30) את עונתה בליגת העל עם המשחק הכי קשה שהיתה יכולה לבקש - בחוץ נגד הפועל באר שבע האלופה שעדיין לא הפסידה באצטדיון טרנר בליגה.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם הקפטן ערן לוי. שלומי גבאי
פותחים עונה בליגת העל. דראפיץ' ולוי/שלומי גבאי

סלודובן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה, שחווה כבר עונה מוצלחת בליגת העל עם בית"ר ירושלים, אמר לקראת המשחק: "אם נתחיל לחשוב על זה שבאר שבע עייפה אז כבר עכשיו הפסדנו את המשחק. אנחנו צריכים פחות לחשוב עליהם ולשחק את המשחק שלנו ולהיות טובים. אנחנו מנסים לשחק את אותו הסגנון שלנו אנחנו לא יודעים אחרת. לפעמים במהלך המשחק צריך לעשות התאמות, אבל הסגנון שלנו די ברור".

לגבי מצבת הפצועים: "ראיתי בגביע הטוטו שהשחקנים המחליפים יכולים למלא את מקומם. יש לנו סגל טוב וראוי לליגת העל ואפשר לסמוך על מי שמשחק. כל תוצאה שהיא לא הפסד היא תוצאה טובה בבאר שבע".

"אין ספק שכל התחלה היא מרגשת. מתרגשים פחות, כי יש לנו יותר ניסיון. אבל ההתרגשות החיובית קיימת".

ערן לוי קפטן הקבוצה: "נגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה, לנו כשחקנים אין מה לפחד. כל שחקן ייתן את ה-120 אחוז שלו. באר שבע קבוצה מאוד טובה, אבל גם לפני שנתיים הם היו טובים וניצחנו אותם. אנחנו רוצים לנצח, לא מגיעים להתגונן. נכון שבאר שבע זה מבצר, אבל לא מגיעים לשמש כתפאורה".

על הבחינה האישית: "אני צריך להביא את המספרים שלי ואת מה שטוב לקבוצה וגם אם זה אומר פחות מספרים. לא חושב שיש קושי בין ליגה לאומית לליגת העל. הקצבים קצת שונים אבל בשבילי שתי הליגות אותו דבר. מכבי נתניה זה לא נטו ערן לוי, יש עוד שחקנים טובים והלוואי שתהיה אפשרות להביא עוד שחקנים טובים. נבנית פה קבוצה מאוד צעירה וטובה ולא קבוצה חמודה כמו שמתבטאים פה כמה אנשים. יש לנו כמה צעירים שהם הדבר הבא בכדורגל. מאמין שנעשה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully