וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינצ'נזו מונטלה: "אני מצפה מהקבוצה להשתפר ולהציג גישה נכונה"

מאמן מילאן התראיין לקראת המשחק הראשון מול שקנדיה המקדונית בשלב פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. אברטון תארח את היידוק ספליט, אתלטיק בילבאו בחוץ מול פנאתינייקוס ועומרי אלטמן

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה. GettyImages
וינצ'נזו מונטלה/GettyImages

שלב פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית ייפתח מחר (חמישי) עם 21 משחקים. במוקד יעמוד המפגש בין מילאן לשקנדיה בו האיטלקים אמורים לעבור בלי יותר מדי קשיים.

מילאן - שקנדיה (21:45)

הרוסונרי יפתחו את העונה במשחק חוץ מול קרוטונה ביום ראשון הקרוב, אבל עוד לפני כן מחכה להם משחק ביתי מול הקבוצה המקדונית. מילאן כמובן תגיע כפייבוריטית ברורה ותנסה להכריע את ההתמודדות עם תוצאה מרשימה כבר במשחק הראשון מבין שניים. וינצ'נזו מונטלה אמר לקראת המשחק: "ארבעת המשחקים הקרובים חשובים לנו מאוד. קודם כל אנחנו נאבקים על כניסה לשלב הבתים של הליגה האירופית ואז מתחילה גם הליגה. אני מצפה שהקבוצה תשתפר ואני רוצה לראות את הגישה הנכונה. זה כבר שלב חשוב מאוד בעונה מבחינתנו". שקנדיה פתחה את העונה בליגה המקומית השבוע וניצחה 0:2 את ורדאר.

אברטון - היידוק ספליט (22:05)

הטופיז פתחו את העונה עם 0:1 ביתי מול סטוק סיטי בליגה ועכשיו ינסו להבטיח את מקומם בשלב הבתים של הליגה האירופית. אברטון תארח את היידוק ספליט הקרואטית כשהיא כמובן פייבוריטית ברורה לעבור שלב ולהיכנס לשלב הבתים אחרי כל הרכש שביצעה בקיץ. "אנחנו צריכים תוצאה טובה במיוחד בגודיסון פארק", אמר מאמן הכחולים רונאלד קומאן, "אני בטוח שהאצטדיון יהיה מלא ושנקבל את התמיכה שתדחוף אותנו קדימה".

משחקים נבחרים:
פנאתינייקוס (עומרי אלטמן) - אתלטיק בילבאו (21:30)
קלאב ברוז' (ליאור רפאלוב) - א.א.ק אתונה (21:45)
ויטורול - זלצבורג (מונס דאבור, 21:45)
ורדאר - פנרבחצ'ה (21:00)
אייאקס - רוזנבורג (21:45)
דומז'אלה - מארסיי (21:45)
מאריטימו - דינמו קייב (21:45)

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully