וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיי נישיקורי גמר את 2017, סרינה: "חולמת לחזור לשחק באוסטרליה"

היפני סובל מפציעה בפרק כף היד ולא יחזור השנה. הוא מצטרף לוואוורינקה ונובאק דג'וקוביץ' הפצועים. קים קרדשיאן: "היא אחת שאני יכולה להתקשר אליה בכל שעה ולדבר איתה על כל דבר"

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
גמר את השנה/AP

קיי נישיקורי מצטרף לרשימת הטניסאים הפצועים ההולכת ומתארכת וגמר את השנה. המדורג תשיעי בעולם הצטרף לרשימה שכוללת בין היתר את סטן ואוורינקה ונובאק דג'וקוביץ' ויחמיץ כמובן גם את אליפות ארצות הברית הפתוחה, שתחל ב-28 באוגוסט. נישיקורי בן ה-27 הוא אחד משבעת הטניסאים מהטופ 10 העולמי שנעדרים מטורניר המאסטרס בסינסינטי השבוע.

"קיי הגיש סרב במהלך אימון ופתאום שמע 'פופ' בפרק כף היד", מסר המנהל שלו בהודעה רשמית, "בשלב זה, העדפנו שהוא לא יעבור ניתוח והוא כרגע עם גבס. אחרי שהנפיחות תירגע בשבועות הקרובים, הוא יבחר בצעדים הבאים שלו".

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס עם קים קרדשיאן. GettyImages
טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס עם קים קרדשיאן/GettyImages

סרינה וויליאמס אמורה ללדת בקרוב מאוד וכבר מתחילה לחשוב על קאמבק אל המגרשים. האמריקאית, שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם במהלך הקריירה כולל באליפות אוסטרליה השנה, התראיינה למגזין ווג ודיברה על העתיד שלה יחד עם בן זוגה אלכסיס אוהניאן.

"בטניס את נכנסת לדיכאון ולאפלה מהר מאוד. אם אני מפסידה ואז מפסידה שוב, אז זה כאילו שאני גמורה", אמרה וויליאמס, "במיוחד כיוון שאני לא בת 20. אומר זאת כך: לא אנצח פחות. או שאנצח, או שלא אשחק". סרינה, שנמצאת בחודש התשיעי, מתכננת לנסות להגן על התואר שלה מאליפות אוסטרליה: "זו התכנית הכי מטורפת שיש, אני רק רוצה להציב אותה בפניי. האליפות היא בערך שלושה חודשים אחרי שאלד. אני לא מתחמקת ממשהו, אבל אני רק אומרת שזה יהיה אינטנסיבי מאוד".

סרינה אמרה שהיא ובן זוגה עדיין לא בדקו מה מין התינוק שיוולד להם: "אלכסיס חושב שזה ילד, אבל לי יש חשד גדול שזו ילדה. שבועיים אחרי שגילינו שאני בהיריון, שיחקתי באליפות אוסטרליה. אמרתי לאלכסיס שזו חייבת להיות ילדה כי שיחקתי שם במזג אוויר של 100 מעלות והילד הזה לא גרם לי לשום בעיות. נשים הן קשוחות בדברים האלה".

באותה כתבה התראיינה גם חברתה הטובה של סרינה קים קרדשיאן שאמרה: "הלוואי שאנשים היו רואים את הצד המצחיק שלה. היא אובססיבית לגבי קריוקי, שזה הדבר שאני הכי מפחדת ממנו בחיי. אני זוכרת ארוחת ערב בסן פרנסיסקו לפני ערב צדקה. סרינה שרה, אובמה שרה, קאניה שר, זה היה אגדי. יש לה את הרגעים האלה, כך היא מטעינה את עצמה. סרינה היא הבחורה שאת יכולה להתקשר אליה ולהגיד לה הכול. היא אף פעם לא תשפוט אותך, והיא אף פעם לא עסוקה מדי בשבילך. היא גם יכולה לשמור כל סוד שמספרים לה".

חברה נוספת של סרינה, שחקנית הקולנוע ובת זוגו של הנסיך הארי מייגן מארקל, התראיינה לכתבה ואמרה: "היא תהיה אמא מדהימה, הכי טובה שיש כי היא יודעת לאזן בין כוח ורגישות. בנוסף לכך ובהינתן העובדה שהיא מדהימה בקריוקי, אני חושבת שהיא תשיר גם לתינוק. אני לא יכולה לחכות לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully