וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת החתימה את אלון ספיר, טיילר סטון חתם בגלבוע/גליל

היורדת ללאומית צירפה את הפורוורד הצעיר שגדל בהפועל חולון: "שמחים לצרף שחקן צעיר ומוכשר כמו אלון". אריאל בית הלחמי התחזק בפורוורד ששיחק בעונה החולפת בליגה היפנית

אלון ספיר הפועל חולון. ברני ארדוב
עובר לצהוב של קרית גת. אלון ספיר/ברני ארדוב

מכבי קרית גת מתחזקת: הקבוצה החתימה היום (רביעי) את הפורוורד אלון ספיר (22, 2.01) לעונה הקרובה (ואופציה לשנה נוספת) . ספיר גדל במחלקת הנוער של חולון ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. לאחר סיום גיל הנוער עבר לרוסיה שם שיחק בקבוצת הבת של טריומפף מוסקבה בליגה השנייה. לפני שנתיים חזר לחלון ובשנה האחרונה שיחק בהפועל אילת מהליגה הראשונה.

אלון מצטרף לכרמל בוכמן, עידן פז ואור קורנליוס. עוד צעירים שצפויים להיות חלק מהקבוצה הם עמית זיס ועומר אלעל. במועדון מסרו על ההחתמה: "שמחים לצרף צעיר מוכשר ורעב כמו אלון. מאחלים לו בהצלחה כמובן ויחד איתו ועם שחקנים נוספים שישלימו את הסגל בימים הקרובים נהיה קבוצה חזקה בעזרת השם".

* אגב, היום נערכה הגרלת סיבוב א' בגביע המדינה בהשתתפות קבוצות מליגת העל ובה נקבע שקרית גת תארח את בני הרצליה. הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל עפולה מהלאומית ומכבי ראשון לציון תתארח אצל קרית אתא.

אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
הולך ומשלים את הסגל. אריאל בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

גם גלבוע/גליל מתחזקת

הפורוורד טיילר סטון חתם בהפועל גלבוע/גליל לקראת השלמת הסגל. סטון (2.03, 26) סטון הוא שחקן בעל ניסיון אירופי אותו רכש בליגות ביוון ובטורקיה במדי בשיקטאש, דנזילי, ורת'ימנו כאשר אל הגלבוע הוא מגיע מהליגה היפנית בה שיחק בקבוצת צ'יבה ג'טס במדיה קלע ממוצעים של 17.9 נק' למשחק, 7.2 ריב' ו-2 אסיסטים למשחק. סטון מצטרף אל הסגל של בית הלחמי שכולל את הישראלים חואקין שוכמן, יחזקאל סקוורר, טל קרפלס, בן אלטיט והמתאזרח ספנסר וייס, ואל הזרים דיאנג'לו האריסון, וזאק לידיי.

בגלבוע מתכוונים בהמשך לצרף לסגל של בית הלחמי שחקני בית ממחלקת הנוער. כמו כן השנה מתכוונים במועדון במסגרת החיבור המסורתי העמוק לקהילה, לשלב את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת פתיחת העונה עם הפניג גדול עם אוהדי הקבוצה. ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע/גליל: " טיילר שחקן איכותי ומגוון שיכול לשחק במספר עמדות. שמחים שבחר להצטרף למשפחת גלבוע גליל , מאחלים בהצלחה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully