וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז'ה מילה: "הציגו בפניי את המקומות בהם ישו עבר, אספר על זה בקמרון"

כוכב נבחרת קמרון לשעבר נמצא בישראל ודיבר במסיבת עיתונאים: "עד כה הכרתי הכול רק דרך הדפים של התנ"ך. אני שמח שראיתי איפה הוא עבר את הווייה דולורוזה. זה יעשה רושם על כולם בקמרון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רוז'ה מילה נמצא בישראל וקיים הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לרגל הביקור הזה. שחקן העבר של נבחרת קמרון, ששיחק במונאקו, ולנסיין, באסטיה, סנט אטיין, מונפלייה ואחרות בליגה הצרפתית, דיבר על הביקור שלו בישראל והרשמים שלו מהכדורגל הישראלי.

רוז'ה מילה כדורגלן עבר קמרוני. קובי אליהו
מילה במסיבת העיתונאים/קובי אליהו

מילה: "זו ארץ שאני לא מכיר ולא ראיתי הכול, זו הפעם הראשונה שאני מבקר כאן. תמיד שמעתי שמדברים על ישראל, קראתי על ישראל בתנ"ך ואני ממש מרגיש פליאה. אני מכיר את הדפים והעמודים של התנ"ך שמדברים על ישוע והציגו בפניי את כל המקומות בהם ישוע עבר. אני שמח מאוד שראיתי איפה הוא עבר את הווייה דולורוזה. כשאחזור לקמרון, אספר לכולם שהייתי במקום בו עבר ישוע וזה יעשה רושם על כל קמרון. ראיתי כמה קבוצות משחקות, את מכבי תל אביב, את הפועל, את נבחרת ישראל ואני חושב שישראל הוציאה שחקנים טובים שהיום הם בפסגה. יכול להיות שישראל פשוט לא הכינה את העתודה הנוספת של השחקנים ויכול להיות שזו הסיבה בגללה יש לה בעיות בקבוצות ובנבחרת".

מילה התייחס גם לסיריל מקנאקי, ששיחק איתו בעבר בנבחרת קמרון: "מקנאקי הוא כמו אח קטן שלי. שיחקנו ביחד בליגה של קמרון ב-1988 זכינו בגביע במרוקו. הוא היה שחקן טוב מאוד. היום אני שגריר נייד של ממשלת קמרון, זה עוזר לי להמשיך ולמכור את ארצי. בפעילות הפרטית שלי מצאתי את האפשרות להקים את הקרן הזו וזה מאפשר לי להיות בכל מיני פעילויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully