וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "אין דבר שהוא בלתי אפשרי", אינייסטה ייעדר

מאמן ברצלונה שידר אופטימיות לפני הגומלין למרות ההפסד 3:1 במשחק הראשון: "יש לנו סיכוי ונלך על זה". קרבחאל: "היה חשוב לנצח שם, אבל יותר חשוב לזכות בתארים" (ה', 00:00, ספ' 1)

סופרקופה 2017, משחק 2הסתיים17/08/2017
ריאל מדריד
  • אסנסיו (4)
  • בנזמה (39)
0
    ברצלונה

      אחרי ה-1:3 של ריאל מדריד מול ברצלונה בקאמפ נואו, ייפגשו מחר (חמישי, 00:00, ספורט 1) שתי הקבוצות לגומלין הסופרקופה הספרדי. הבלאנקוס יחסרו כמובן את כריסטיאנו רונאלדו, שספג כרטיס אדום במשחק הראשון והורחק מחמישה משחקים לאחר שדחף את השופט. מתאו קובאצ'יץ', שנפצע במהלך המשחק הראשון, צפוי להיות כשיר. לוקה מודריץ', שהיה מושעה מהמשחק הראשון, יחזור. בארסה תהיה בסגל מלא, פרט לאנדרס אינייסטה שנפצע ולא יהיה בהרכב. סרג'י רוברטו צפוי לתפוס את מקומו בקישור.

      עוד בנושא:
      ואלוורדה: "אין לנו עוד שחקן כמו פאוליניו בסגל"
      אוהדי ריאל מחו נגד השופט, רונאלדו עקץ את ברצלונה

      למרות הפיגור המשמעותי מהמשחק הראשון, ואלוורדה נשמע אופטימי ואמר: "אין דבר שהוא בלתי אפשרי. אנחנו רוצים להגיע למדריד ולנצח כדי לזכות בתואר, עדיין לא הפסדנו. זה יהיה קשה מאוד, אבל יש לנו סיכוי ונלך על זה. אנחנו צריכים ללכת קדימה, אבל גם לשלוט בהתקפות המתפרצות שלהם, הם מומחים בזה". על המשחק הקודם אמר המאמן: "במהלך המשחק היינו טובים, אבל בסוף הם יצאו למתפרצות מצוינות, אנחנו היינו קצת פתוחים בהגנה וזה מה שהכריע את המשחק".

      מגן ריאל דני קרבחאל אמר: "נעלה למשחק מחר כדי לנצח. אנחנו ריאל מדריד ולא ניקח סיכונים כי ניצחנו במשחק הראשון. לנצח בקאמפ נואו היה צעד חשוב לעבר זכייה בסופרקופה. תמיד חשוב לנצח את היריבה הכי גדולה שלנו אצלה בבית וזה נותן לנו דחיפה גדולה, אבל המטרה שלנו היא לזכות בתארים. בעונה שעברה לא ניצחנו אותם וזכינו באליפות". מאמן ריאל זינדין זידאן הוסיף: "הכול יכול לקרות. בכדורגל שום דבר אינו ודאי. נצטרך לשחק טוב מאוד כי ברצלונה יכולה לגרום להרבה צרות כל הזמן. במשחק הראשון היו לה מצבים וזה מוכיח שנצטרך לשחק טוב מאוד. היינו בסדר גמור במשחק הראשון, אבל אנחנו צריכים לשחק עד הסוף".

      מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
      ואלוורדה אופטימי/GettyImages

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully