וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: סלטיק הביסה 0:5 את אסטנה, 0:2 לנאפולי על ניס

ניר ביטון השלים 90 דקות כבלם וקבוצתו בדרך לשלב הבתים. הצרפתים, בלי באלוטלי, לא יכלו לאיטלקים. אולימפיאקוס ניצחה 1:2 את רייקה עם שער בדקה ה-93, בשאקשהיר - סביליה 2:1

מלבד המפגש בין הפועל באר שבע למאריבור, נערכו הערב (רביעי) 4 משחקים נוספים ברחבי היבשת במסגרת סיבוב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. נאפולי וניס נפגשו במשחק המרכזי של הערב בו ניצחו האיטלקים 0:2. סלטיק וניר ביטון (90 דקות כבלם) הביסו 0:5 את אסטנה והם בדרך לשלב הבתים, אולימפיאקוס ניצחה בדקה ה-93 1:2 את רייקה וסביליה גברה בחוץ על איסטנבול בשאקשהיר 1:2.

שחקן נאפולי ז'ורז'יניו. רויטרס
כובש השער השני של נאפולי. ז'ורז'יניו/רויטרס

נאפולי - ניס 0:2

שתי הקבוצות, שסיימו במקום השלישי בליגה שלהן בעונה שעברה, נפגשו לראשונה בהיסטוריה. הצרפתים, ללא מריו באלוטלי, לא הצליחו להסתדר עם המארחים, ששלטו במשחק ללא עוררין. דריס מרטנס העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-13 אחרי שקיבל כדור ממרחק, הקדים את שחקני ההגנה, עבר את השוער וקבע 0:1. השליטה האבסולוטית נמשכה, ובדקה ה-70 ז'ורז'יניו דייק בפנדל מוצלח כדי לכבוש את השני, 0:2 לנאפולי. ונסן קוזיאלו מניס ביצע עבירה גסה וספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-79. אלסן פלאה, שכבר ספג כרטיס צהוב, ספג צהוב שני בשל טענותיו לשופט והצרפתים סיימו את המשחק ב-9 שחקנים. בסופו של דבר, התוצאה נשמרה עד לסיום, והאיטלקים יגיעו לפלייאוף עם תוצאה נוחה.

שחקן סלטיק סקוט סינקלייר כובש. רויטרס
סקוט סינקלייר כובש את השני/רויטרס

סלטיק - אסטנה 0:5

הקזחים, שהודחו על ידי אלופת סקוטלנד בסיבוב השלישי של המפעל בעונה שעברה חיפשו נקמה, אך נראה שפערי הרמות היו גדולים מדי. יבגני פוסטניקוב כבש שער עצמי בדקה ה-32. כעבור עשר דקות סקוט סינקלייר הכפיל, והחלוץ האנגלי הוסיף את השלישי בדקה ה-60. ג'יימס פורסט כבש את הרביעי בדקה ה-79 ושער עצמי נוסף, הפעם של איגור שיטוב בדקה ה-88 קבע 0:5 לסלטיק, שככל הנראה תהיה בשלב הבתים. ניר ביטון השלים 90 דקות כבלם ונראה טוב מאוד.

שחקן הקבוצה ואדיס אוג'יג'ה-אופואה ואוהדי אולימפיאקוס. רויטרס
אוג'יג'ה-אופואה עם האוהדים היוונים/רויטרס

אולימפיאוקס - רייקה 1:2

אלופת קרואטיה המפתיעה יצאה למשחק קשה בפיראוס, אך עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-42 בעזרת שער בכורה של החלוץ הבריזלאי אראוחו הבר. היוונים, שהודחו בעונה שעברה על ידי הפועל באר שבע בסיבוב השלישי, לא הרימו ידיים, וחזרו למשחק בדקה ה-66 עם שער של ואדיס אוג'יג'ה-אופואה הבלגי. לאונרד זוטה ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-83, והיוונים ניצלו זאת כדי לכבוש שער דרמטי בדקה ה-93 מרגליו של אלכסיס רומאו. הקרואטים ינסו להשתמש בשער החוץ כדי לעשות היסטוריה בגומלין ולעלות בפעם הראשונה בהיסטוריה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקני סביליה חוגגים. תקציר: סביליה - אספניול. רויטרס
ניצחון חשוב בתנאים לא פשוטים. שחקני סביליה/רויטרס

איסטנבול בשאקשהיר - סביליה 2:1

גשם כבד ירד באיסטנבול והמגרש היה רטוב לגמרי. הספרדים פתחו את המשחק טוב יותר ועלו ליתרון בדקה ה-16 משער של סרחיו אסקודרו. סגנית אלופת טורקיה המפתיעה החליטה שלא לוותר, וחזרה למשחק בדקה ה-64 עם שער של אלג'רו אליה ההולנדי. הספרדים דחפו ולחצו לקראת הסיום, ובדקה ה-84 כבש את שער את הניצחון בזכות נגיעה אלגנטית בעקב של וויסאם בן ידר. הספרדים חוזרים הביתה עם תוצאה נוחה, ויצטרכו להשלים את העבודה בשבוע הבא מול הקהל הביתי.

* במשחק שנערך מוקדם יותר, גברה אוטרכט ההולנדית 0:1 על זניט סנט פטרסבורג במשחק הראשון במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הרוסים רושמים הפסד שני ברציפות במסגרת האירופית אחרי ההפסד לבני יהודה, ויצטרכו להפוך את התוצאה בגומלין. זקריה לביאד כבש את שער הניצחון לזכות אוטרכט בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully