וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד השופטים: "נפעל נגד מאמנים שיתנהגו בצורה לא הולמת"

15.8.2017 / 13:03

עוזי יצחקי שיגר מכתב הבהרה לשופטים בעקבות ההרחקות של יובל נעים וניר קלינגר אחרי ויכוחים עם צוותי שיפוט בגביע הטוטו: "נגיב גם במקרה של התנהגות לא ראויה במסגרת ראיונות לתקשורת"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
באיגוד מפיקים לקחים. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

יו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי שיגר הבוקר (שלישי) מכתב הבהרה לשופטים על רקע ההרחקות של יובל נעים וניר קלינגר במהלך משחקים שנערכו השבוע בגביע הטוטו. "היינו עדים השבוע לתופעות פסולות בהן מאמנים התנהגו בצורה בלתי הולמת כלפי צוות השיפוט, לרבות ביצוע תנועות ביטול ומחאה באופן הפגנתי", כתב יצחקי, והדגיש פעם נוספת את החשיבות בהקפדה על התנהגות "ראויה" של המאמנים ואנשי הספסלים.

כמו כן, ציין יצחקי כי "יש לזכור שגם עלינו מוטלת חובת ההקפדה על כבוד ההדדי", אבל הדגיש כי שההתאחדות ואיגוד השופטים יפעלו ביד קשה בכל הנוגע להתנהלות ולהתנהגות בלתי הולמת מצד מאמנים. לטענתו, התנהגות בלתי הולמת של מאמנים כוללת גם ראיונות והתבטאויות בתקשורת בנושא השיפוט.

מכתב ההבהרה מגיע ימים ספורים לאחר ההרחקות של קלינגר ונעים בנסיבות דומות. ניר קלינגר התעמת עם השופטים ולאחר מכן גם שלח מכתב להתאחדות בו כתב ש"ההרחקה שלי מופרכת". גם יובל נעים היה מעורב במקרה דומה, כשבמהלך הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים התעמת עם הקוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully