וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.8: סיגורדסון בדרך לאברטון, גארת' בארי בווסט ברומיץ'

בממלכה טוענים שסוונסי הסכימה להצעת הטופיז - 45 מיליון ליש"ט על הכוכב האיסלנדי. קשר נבחרת אנגליה לשעבר חתם לעונה. גריזמן מאיים על אתלטיקו, גם אינטר במירוץ אחר יוליאן דראקסלר

אימג'בנק GettyImages

העברות

* גארת' בארי בן ה-36, שרשם 53 הופעות בנבחרת אנגליה והיה שייך לאברטון בשנים האחרונות, חתם לעונה אחת בווסט ברומיץ'.

* שחקן הכנף הפורטוגלי ז'יל דיאס (20) עבר בהשאלה ממונאקו לפיורנטינה. תקופת ההסכם היא לשנתיים ובסיומן לקבוצה האיטלקית תהיה אופציה לרכוש אותו.

* לוקאס ויאטרי שהוזכר כמועמד להפועל באר שבע בקיץ הנוכחי, עבר מאסטודיאנטס לפניארול ללא תמורה. החלוץ בן ה-30 חתם לעונה בקבוצה מאורוגוואי.

* הבלם הקמרוני מאקי בניאק, שהוזכר כמועמד למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, חתם לבסוף באדמירה ואקר האוסטרית.

* חאבי גרסיה השלים את מעברו מזניט סנט פטרסבורג לבטיס הספרדית תמורת 1.5 מיליון יורו. הקשר בן ה-30 חתם על חוזה לארבע שנים.

* הקשר האוסטרי מיכאל לינדל (31), חתם בטוונטה ההולנדית לשנתיים. הוא הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו במינכן 1860.

* אקס נבחרת צרפת, מרווין מרטן (29) חתם לעונה בריימס מליגת המשנה בצרפת. מרטן שלבש את מדי הטריקולור 15 פעמים, הגיע מליל אחרי שחוזהו הסתיים.

* שחקן לסטר סיטי, טום לורנס, חתם על חוזה ארוך טווח בדרבי קאונטי תמורת 7 מיליון ליש"ט.

שמועות

* בטלגרף טוענים שסוונסי הסכימה להצעת אברטון - 45 מיליון ליש"ט על גילפי סיגורדסון, שצפוי לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה המסקרנת שבונים הטופיז.

* בעניינו של פליפה קוטיניו אין בינתיים כל חדש. הכוכב שמחוזר על ידי ברצלונה לא נכלל בסגל ליברפול למפגש מול הופנהיים בפלייאוף ליגת האלופות אך עסקת העברתו לברצלונה תקועה בשלב זה.

* בספרד טוענים כי אנטואן גריזמן העביר אולטימטום לראשי אתלטיקו מדריד לפיו יעזוב אם השוער יאן אובלק יימכר לקבוצה אחרת. במקרה כזה גריזמן ינסה ליזום מעבר למנצ'סטר יונייטד.

* בפוטבול איטליה פורסם כי אינטר מילאנו הצטרפה למרוץ אחר יוליאן דראקסלר מפריס סן ז'רמן. סוכנו של הקשר הגרמני מתעקש בשלב זה כי דראקסלר יישאר בבירת צרפת.

* בבריטניה פורסם כי צ'לסי הגישה הצעה על סך 35 מיליון ליש"ט עבור קשר ארסנל אלכס אוקסלייד צ'מברליין.

* לסטר ורומא עדיין לא הצליח להגיע להבנות בעניין מכירתו של ריאד מחרז. השועלים דורשים סכום של 50 מיליון ליש"ט עבור הקשר.

* באיטליה טוענים כי יובנטוס מגלה עניין בקשר ר.ב. לייפציג נאבי קייטה בן ה-22 שהיה ממצטייני הבנודסליגה בעונה שעברה. לייפציג דחתה כמה הצעות של ליברפול בשבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully