וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: שאלקה ניצחה 0:2 את ברלינר פ.צ. דינמו, גם הרטה עלתה

צמד של יבגני קונופליאנקה (78 ו-90) סידר לרויאל בלוז ניצחון חוץ מול הקבוצה מהליגה הרביעית ומנע ממנו מבוכה. הרטה ברלין ניצחה 0:2 את הנזה רוסטוק במשחק שהופסק פעמיים

יבגני קונופליאנקה שחקן שאלקה. רויטרס
קונופליאנקה חוגג/רויטרס

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך היום (שני) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד המשחק של שאלקה מול ברלינר פ.צ. דינמו מהליגה הרביעית.

ברלינר פ.צ. דינמו - שאלקה 2:0

הרויאל בלוז עברו קיץ שקט מאוד מבחינת רכש כשהצירוף המשמעותי ביותר שעשו היה כנראה בעמדת המאמן עם דומניקו טדסקו בן ה-31. שאלקה הייתה רחוקה מלהרשים במשחק הרשמי הראשון שלה העונה, אבל הצליחה לעשות את שלה, להימנע ממבוכה גדולה מול היריבה מהליגה הרביעית ולעלות לשלב הבא. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-78. לאון גורצקה, שהיה מהמצטיינים בנבחרת הגרמנית שזכתה בגביע הקונפדרציות בקיץ, נכנס כמחליף בדקה ה-55 וכעבור 23 דקות הכניס כדור עומק יפה ליבגני קונופליאנקה, שעבר בקלות את השומר שלו ובעט פנימה את ה-0:1. האוקראיני השלים צמד בדקה ה-90. מקס מאייר הכניס לו כדור עומק וקונופליאנקה פרץ ובעט פנימה את ה-0:2.

הנזה רוסטוק - הרטה ברלין 2:0

זה הלך קשה, המשחק הופסק פעמיים בשל התפרעויות של אוהדים ביציעים, השלכת חזיזים וכדומה, אבל בסופו של דבר הקבוצה מבירת גרמניה הצליחה לסמן וי ולעלות לסיבוב הבא. מיטשל וייזר, שכבש את השער שסידר לגרמניה את היורו לנבחרות צעירות בפולין בקיץ, כבש שער יפה עם וולה לחיבורים בדקה ה-86, ודאד איבישביץ' הוסיף עם דחיקה מול שער ריק בתום מתפרצת בדקה ה-92. הרטה ברלין בשלב הבא, הנזה רוסטוק תתמקד במאבקים שלה בליגה השלישית.

תוצאות נוספות:

דואיסבורג - נירנברג 2:1
לדואיסבורג: קווין וולצה (94, פנדל) לנירנברג: האנו בהרנס (12), גאורג מרגרייטר (41)

פאדרבורן - סט. פאולי 1:2
לפאדרבורן: מאסיח וואסי (41), כריסטופר אנטווי אדג'יי (79), לסט. פאולי: סמי אלאגווי (91)

  • עוד באותו נושא:
  • שאלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully