וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב העבירה טיוטת חוזה לגארד נוריס קול

14.8.2017 / 22:45

הצהובים הגבירו את המאמצים לצירוף שחקן הקו האחורי (1.88, 28) שזכה בשתי אליפויות NBA עם מיאמי היט של לברון. ג'ון דיברתולומאו נחת בישראל: "אני נרגש, זה אתגר חדש עבורי"

קובי אליהו

לאחר שמכבי תל אביב החלה במגעים עם נוריס קול, לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים העבירו טיוטת חוזה לגארד. במכבי תל אביב מקווים כי קול יהיה הצלע האחרונה בקו האחורי שלהם.

קול (28, 1.88) נחשב לגארד זריז ואנרגטי, בעל אוריינטציה הגנתית. הוא היה חלק מהשושלת של מיאמי היט במחצית הראשונה של העשור, ושיתף פעולה עם הטריו לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש, ואף זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ב-2012 וב-2013 כשהוא תורם 6.1 נקודות ושני אסיסטים ב-19.7 דקות למשחק.

ב-2015 עבר לניו אורלינס פליקאנס והעמיד במדיה את ממוצעי השיא בקריירת ה-NBA שלו: 10.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-26.6 דקות למשחק בעונת 2015/16. את העונה שעברה פתח קול בשנדונג גולדן סטארס הסינית, אבל שוחרר ממנה אחרי תשע הופעות בלבד. לקראת סיום העונה הספיק להופיע 13 פעמים באוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל לא ממש הצליח להשתלב

עוד בנושא
מכבי תל אביב במגעים עם הגארד נוריס קול
גל מקל: "התרגשנו לשחק מול הקהל הישראלי. זה לא שאנחנו מאריות אירופה"

נוריס קול. AP
זריז ואנרגטי. קול/AP

בתוך כך מי שנחת היום בישראל הוא ג'ון דיברתולומאו. הגארד (26, 1.83) ששיחק בשנים האחרונות במכבי חיפה וחתם הקיץ על חוזה לשלוש שנים אצל הצהובים התקבל על ידי אנשי המועדון ואוהדים.

עם הנחיתה אמר הגארד: "אני מרגיש נהדר להיות פה ואני רק רוצה לגשת לעבודה. דיברתי עם המאמן ספאחיה במהלך הקיץ. הוא נשמע לי מאוד נרגש וגרם לי להתרגש לקראת העונה, כך שאני רק רוצה להתחיל לעבוד".

עוד באותו נושא

עומרי כספי: "שמח לראות שב-NBA ובפיב"א מעריכים את ישראל"

לכתבה המלאה
ג'ן דיברתולומאו , רכז מכבי תל אביב. קובי אליהו, קובי אליהו
"אנחנו קבוצה טובה". דיברתולומאו בצהוב/קובי אליהו, קובי אליהו

על התחושות בעקבות המעבר למכבי תל אביב אמר דיברתולומאו: "אני מאוד שמח להצטרף. זו קבוצה שמשחקת ביורוליג, כך שזה אתגר חדש עבורי ואני רוצה להיכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

הגארד נשאל על הסגל החדש שבנו הצהובים וסיפר: "אני חושב שעל פניו אנחנו קבוצה מאוד טובה. אני לא מכיר את השחקנים באופן אישי, אבל ממה ששמעתי מדובר בכישרונות ואני נרגש להכיר אותם ולשחק איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully