וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באיגוד האתלטיקה: היו"ר עמי ברן התפטר מתפקידו במפתיע

14.8.2017 / 11:29

יממה לאחר סיומה של אליפות העולם, ברן, ששמע כי יש כוונה בקרב חברי האיגוד להדיח אותו, שלח להם מכתב והבהיר: "על מנת לא לגרום לתהליך ממושך, אני מוכן לפרוש מהתפקיד לאור החלטתכם"

עמי ברן יושב ראש איגוד האתלטיקה. הנהלת איגוד האתלטיקה, מערכת וואלה! NEWS
התפטר במפתיע. עמי ברן/מערכת וואלה! NEWS, הנהלת איגוד האתלטיקה

סערה באיגוד האתלטיקה: יממה לאחר סיום אליפות העולם שנערכה בלונדון, החליט יושב ראש איגוד האתלטיקה של ישראל עמי ברן להתפטר מתפקידו. ברן, ששמע כי יש כוונה בקרב חברי האיגוד להדיח אותו פנה אליהם הבוקר במכתב שבו כתב: "שלום חברים, אני מבין שחלק גדול מכם לא מרוצים מתפקודי כיו"ר האיגוד מטעמים שונים, ומבין שקיבלתם החלטה לבקש או לדרוש ממני להפסיק את כהונתי כיו"ר. נכנסתי לתפקיד עם המון רצון, והייחודיות של הכניסה לתפקיד היה האיחוד ביניכם בעניין בחירתי".

"על מנת לא לגרום לתהליך ממושך, אני מוכן לפרוש מהתפקיד לאור ההחלטה שלכם ולאחל לכם בהצלחה בהמשך הדרך ושתמצאו אדם שיוכל להוביל אותכם קדימה כפי שאתם רואים לנכון. שאחד מכם יצור איתי קשר כדי שנוכל לסכם איך אתם רוצים שנסיים את עניין. שוב תודה לכולכם, עמי ברן.

בצמרת איגוד האתלטיקה לא שקט לגמרי כבר מספר שנים ושלושה יושבי ראש התחלפו בשנים האחרונות. גורם באיגוד האתלטיקה סיפר לוואלה! ספורט כי מי שהתאגד הפעם כדי להדיח את ברן הם אותם גורמים שדחפו למינויו לפני כשנה ואשר הם נחשבים לגורמים שאינם קשורים למרכזי הספורט. בסביבתו של ברן סיפרו הבוקר כי הוא הבין שמתארגנת חבורה להדחתו בזמן שהיה צמוד לחנה קנייזבה בלונדון והוא נפגע מאוד מהמהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully