וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה: "אנטוניו קונטה חסר כריזמה. אני רוצה לעבור לאתלטיקו"

חלוצה של צ'לסי, שקיבל מאלופת אנגליה הודעה על כך שהיא לא מעוניינת בשירותיו, ירה: "רצו למכור אותי לסין. החלטתי שאם אני עוזב זה למועדון שאני רוצה ולא למועדון שמשלם הכי הרבה"

רויטרס

חלוצה של צ'לסי, דייגו קוסטה, התראיין היום (שני) לרשת "ספורטמייל" על האפשרות שיצטרף למילאן, אליה קושר אחרי שקיבל הודעה שאין צורך בשירותיו בסטמפורד ברידג', אהבתו לאתלטיקו מדריד ומאמנו הנוכחי, אנטוניו קונטה.

"מחמיא לי שמילאן רוצה אותי, אבל אני רוצה ללכת לאתלטיקו מדריד. כבר דיברתי עם צ'לסי, אמרתי להם 'אם המאמן לא רוצה אותי, אני רוצה ללכת לאתלטיקו'. סירבתי להצעות אחרות. צ'לסי רצו למכור אותי לסין או לקבוצות שמציעות הכי הרבה, אבל אני החלטתי שאם אני עוזב זה למועדון שאני הכי רוצה, לא המועדון שמשלם הכי הרבה".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:4 את ווסטהאם, 0:2 לטוטנהאם על ניוקאסל
אנטוניו קונטה: "צריך להשתפר הרבה"
אנגליה: ברנלי הדהימה את האלופה צ'לסי עם 2:3 בסטמפורד ברידג'

אנטוניו קונטה מנג'ר צ'לסי עם דייגו קוסטה. רויטרס
קוסטה וקונטה בימים שמחים יותר/רויטרס

על מאמנו האחרון, דייגו סימאונה ומאמנו הנוכחי, אנטוניו קונטה, שהודיע לו שהוא לא מעוניין בו יותר באמצעות הודעה: "דייגו סימאונה מעוניין בי, תמיד היה לי חיבור איתו, עם האוהדים והאנשים במדריד. הם אוהבים אותי ואני אותם. אנטוניו קונטה? אני מכבד אותו, הוא מאמן מצוין, אבל כבנאדם? לא. הוא מרוחק מאוד משחקניו, אין לו כריזמה. הוא הודיע לי שהוא לא מעוניין בי יותר בהודעה, זה היה משפיל. דברים כאלה צריך להגיד פנים מול פנים".

קוסטה שוהה כרגע בברזיל, ועדיין לא ברור אם ומתי יפתח את העונה. בצ'לסי מעוניינים שהשחקן יחזור ללונדון ויתאמן עם קבוצת המילואים, אך החלוץ מסרב בטענה שהוא "לא פושע" ו"אחרי כל מה שעשיתי עבורם, זה לא הוגן שמתייחסים אליי כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully