וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקאפ איטלקי: צמד לאימובילה, 2:3 דרמטי ללאציו על יובנטוס

החלוץ סחט פנדל מבופון, כבש (32) את השער הראשון של הנשרים מול יובה אחרי קרוב ל-13 שעות, והכפיל (54). דיבאלה איזן עם צמד (85, 91) אך מורג'ה (93) העניק לתכולים סופרקאפ רביעי

שחקני לאציו מניפים את הסופרקאפ. רויטרס
ניצחון סופר דרמטי/רויטרס
שחקני לאציו חוגגים. רויטרס
שחקני לאציו מאושרים/רויטרס

יובנטוס ולאציו סיפקו הערב (ראשון) משחק דרמטי ומרתק בסופרקאפ האיטלקי, בסופו צהלו הנשרים אחרי 2:3 סופר דרמטי שהשיגו בתוספת הזמן. צ'ירו אימובילה סידר ללאציו, שהפסידה ליובה בגמר הגביע בעונה שעברה, יתרון כפול. פאולו דיבאלה איזן עם צמד משלו ממש בדקות הסיום, ובדקה ה-93 אלסנדרו מורגיה בן ה-21 קנה את עולנו עם שער ניצחון מקרוב - והעניק לקבוצתו תואר סופרקאפ רביעי בתולדותיה. עבור הגברת הזקנה זהו הפסד שני ברציפות בסופרקאפ (בשנה שעברה למילאן) והפסד שישי (לצד שבע זכיות).

עוד בנושא

ככה יוצאים לדרך חדשה: שער ובישול לניימאר בבכורה בפריס סן ז'רמן
תמורת 40 מיליון יורו: סקולארי אישר שפאוליניו עובר מסין לברצלונה
רומלו לוקאקו: "הגשמת חלום", ז'וזה מוריניו: "הרכש שיפר אותנו"

סימונה אינזאגי מאמן לאציו. AP
סימונה אינזאגי מונף באוויר/AP

המשחק על התואר הראשון של העונה בכדורגל האיטלקי שב להתקיים בארץ המגף אחרי שלוש שנים (פעמיים בקטאר ופעם נוספת בסין) והקבוצות התייצבו באולימפיקו ברומא. צ'ירו אימובילה הרגיש נוח באצטדיון הביתי שלו והמשיך את הכושר המפלצתי מהעונה שעברה (23 שערי ליגה). בדקה ה-32 הוא סחט פנדל מג'אנלואיג'י בופון (סופרקאפ תשיעי בקריירה, השווה את שיאו של דז'אן סטנקוביץ') וכבש אותו בעצמו. זה היה השער הראשון שלאציו כבשה מול יובנטוס אחרי 12 שעות ו-58 דקות (מאז גמר הגביע ב-2015).

בדקה ה-54 אימובילה ניצל הרמה יפה של מרקו פרולו ונגח פנימה את השני. כשנראה היה שהגביע יישאר ברומא, פאולו דיבאלה התעורר. מספר 10 החדש של יובנטוס לקח אחריות ועם בעיטה חופשית נהדרת (85) ופנדל (91) לקח את המשחק להארכה. או ככה לפחות הוא חשב. המילה האחרונה הייתה של התכולים - ג'ורדן לוקאקו דהר באגף שמאל והעביר רוחב, שם חיכה מורג'ה שבהופעתו ה-19 במדי המועדון בו גדל כבר רשום על תואר. איזו סיומת אדירה למשחק נפלא.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
הצמד לא הספיק. פאולו דיבאלה/רויטרס
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג. GettyImages
הרגיש בבית. צ'ירו אימובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully