וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינה סביטולינה זכתה בטורניר טורונטו ועשתה היסטוריה

המדורגת חמישית בעולם ניצחה בגמר 4:6, 0:6 את קרוליין ווזניאקי, שהפסידה בגמר שישי ב-2017. לאוקראינית זהו תואר שלישי מסבב הפרמייר 5 השנה והיא הראשונה שזוכה בשלושת הראשונים באותה שנה

רויטרס

אלינה סביטולינה המשיכה בשנה הנהדרת שלה הערב (ראשון) כשזכתה בטורניר טורונטו שהוא חלק מסבב הפרמייר 5 היוקרתי של הטורנירים בסבב ה-WTA. זהו התואר השלישי שלה בסבב הזה השנה והיא עם מאזן 0:15 במשחקים בו. סביטולינה בת ה-22, המדורגת חמישית בעולם, עשתה את זה בצורה משכנעת מאוד עם 4:6, 0:6 מול קרוליין ווזניאקי הדנית (6) בתום משחק שארך שעה ועוד 18 דקות.

סביטולינה זכתה לפני כן השנה בטורניר דובאי ורומא, גם הם מסבב הפרמייר 5 והיא הטניסאית הראשונה אי פעם שזוכה בשלושת הטורנירים מהסבב הזה של השנה. אגב, בטורניר דובאי פגשה סביטולינה בגמר את ווזניאקי ואז ניצחה אותה 4:6, 2:6 בתום שעה ועוד 28 דקות. בסך הכול, זה היה המפגש השלישי בין השתיים כשהאוקראינית הצעירה והכישרונית, שהודחה בשמינית הגמר בווימבלדון השנה על ידי ילנה אוסטפנקו, מנצחת בכל אחד מהמקרים. ווזניאקי, מנגד, שיחקה השנה כבר בשישה משחקי גמר והפסידה בכל אחד ואחד מהם. בנוסף, היא לא זכתה אפילו במערכה אחת באותם משחקים.

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
סביטולינה עם שנה נהדרת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully