וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה 69:78 את בריטניה

הנבחרת התקשתה, אך לקחה את ההובלה במחצית השנייה והשלימה ניצחון שישי במשחקי ההכנה ושמירה על מאזן מושלם עד כה. כספי ואוחיון חזרו מפציעות, מקל (16 נק') וזלמנסון (10 נק', 9 ריב') בלטו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל גברה הערב (ראשון) 69:78 על נבחרת בריטניה במשחק הכנה נוסף, ושמרה על מאזן מושלם במשחקי ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה, כשהיא מנצחת את כל ששת משחקיה עד כה. החבורה בכחול-לבן השלימה ניצחון שני על הבריטים, וקיבלה בחזרה את עומרי כספי ויוגב אוחיון הפצועים. גל מקל (16 נקודות) ועידן זלמנסון (10 נקודות, 9 ריבאונדים) בלטו. בשבוע הבא הנבחרת תערוך שני משחקים נוספים מול סלובניה וטורקיה.

קלעו לנבחרת ישראל: גל מקל 16, עידן זלמנסון 10 (9 ריבאונדים), יותם הלפרין 9, שון דאוסון 9, ליאור אליהו 8, עומרי כספי 7, ריצ'רד האוול 6 (6 ריבאונדים), יוגב אוחיון 5, בר טימור 4, עוז בלייזר 4 (9 ריבאונדים), גיא פניני ועמית שמחון שותפו אך לא קלעו.

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, אמר בסיום המשחק: "ניצחנו ויצאנו ממצב קשה. המשחק אימון של אתמול היה פייק. הם קבוצה מאוד מאומנת וזה היה משחק ראשון של עומרי וליאור יחד. יש לנו עוד דרך ארוכה. נעשה התאמות ונסדר את הדברים, אנחנו צריכים לדעת לשחק נכון כל פוזשן וזו המטרה של משחקי אימון".

עומרי כספי הוסיף: "זה משחק הכנה. באנו יותר אגרסייבים, אבל זה הזמן בשביל חלק מאיתנו לחזור לעניינים. נמשיך לעבוד קשה לקראת האליפות".

שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. ברני ארדוב
חזר מפציעה. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם: גל מקל, בר טימור, עומרי כספי, ליאור אליהו וריצ'רד האוול. הבריטים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר ועלו ליתרון 11:17, שלוש דקות לסיום הרבע הראשון. הנבחרת ניסתה לחזור למשחק, אך הבריטים המשיכו לשלוט וסיימו את הרבע ביתרון 16:24.

דווקא אחרי שלשה של יותם הלפרין וקולות של קאמבק מצד הנבחרת, הבריטים פתחו מבערים ועלו ליתרון דו ספרתי של 23:34. מהלך יפה של יותם הלפרין השיג 4 נקודות לישראל והוריד ל-34:29. שלשה של יוגב אוחיון הורידה את היתרון של הבריטים לנקודה אחת בלבד, 40:39, ומיד לאחר מכן אוחיון הוסיף ליי-אפ כדי להשלים את הקאמבק, 39:41 לישראל. למרות הקאמבק, הבריטים הצליחו לרדת להפסקה ביתרון 41:42.

הנבחרת פתחה את הרבע השלישי טוב, אבל חוסר ריכוז בהגנה מנע ממנה לעצור את הבריטים ולהחזיר את היתרון. גל מקל קיבל מליאור אליהו, ירה משלוש והחזיר לנבחרת את היתרון, 51:53. שש נקודות מהירות של שון דאוסון העלו את ישראל ל-57:64. בסופו של דבר, שחקניו של ארז אדלשטיין סיימו את הרבע ביתרון 57:66.

הרבע הרביעי התחיל עם סל של גל מקל שהעלה את הנבחרת ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 57:68. הרבע האחרון היה נינוח והנבחרת הצליחה לשמור על היתרון ולנצח את בריטניה 69:78.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. קפטן הנבחרת, עומרי כספי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully