וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מוכנה לכלול שחקן כדורגל בעסקת אדם האנגה

קבוצת הכדורסל ממשיכה לנסות ולצרף את כוכב באסקוניה והציעה לנשיא הבאסקים, שמשמש גם כנשיא קבוצת הכדורגל של אלאבס, שחקן מענף הכדור השני. הכנה ליורובאסקט: הצגות לשאריץ' ודונצ'יץ'

אדם האנגה, באסקוניה. GettyImages
טרייד מסקרן? האנגה/GettyImages

ברצלונה ממשיכה במאמציה לצרף את אדם האנגה מבאסקוניה, אך הבאסקים לא ששים לשחרר את מי שנבחר לשחקן ההגנה של העונה ביורוליג אשתקד. בספרד מדווחים היום (ראשון) שהקטלאנים לא מעוניינים לשלם יותר מ-300 אלף יורו דמי שחרור, אך מוכנים לכלול בעסקה שחקן כדורגל שיעשה את דרכו לאלאבס - קבוצה שבדומה לבאסקוניה, נמצאת בבעלותו של הנשיא חוסיאן קרחטה. הצעה דומה, אגב, התקבלה בקיץ שעבר, אך האנגה בסופו של דבר נשאר בבאסקוניה.

* הכנה ליורובאסקט: דריו שאריץ' כיכב עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים ב-81:85 של קרואטיה על סלובניה אמש. בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 23. ילד הפלא של ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ' קלע 27 למפסידה, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים.

* פינלנד הפתיעה את טורקיה עם 88:93. אריק מרפי קלע 15 למנצחת, ג'די אוסמאן סיים עם 19 לטורקים, שקיבלו עם 18 ו-11 אסיסטים מבובי דיקסון.

* סרביה הביסה את יוון 61:93, בוגדן בוגדנוביץ' בלט עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים. יאניס אנטטקומפו הפצוע לא שותף, בדומה למילוש תאודוסיץ', מירוסלב רדאוליצה, נמניה נדוביץ' ונמניה בייליצה מהצד השני.

* אקס מכבי אשדוד ג'וש קרטר חתם בלימוז' הצרפתית.

צפו בביצועיו של דונצ'יץ':

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully