וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה השתעשע עם חברו על המגרש וקיבל אדום על סמך צילום הוידאו

שופטי הווידאו גרמו למחלוקת שיפוט גם ב-MLS: כוכבה הברזילאי של אורלנדו שם את ידיו על פיו של אורליין קולין חברו לקבוצה בשנה שעברה, את השופטים זה לא הצחיק והם הרחיקו אותו אחרי צפייה חוזרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדום הזוי. קאקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז שהוכנסו לשימוש שופטי הוידאו שמאפשרים צפייה מחדש באירועים שנויים במחלוקת במשחקים, היינו עדים ללא מעט החלטות שלאו דווקא סייעו למהלך המשחק וגרמו לטעויות. הבוקר (ראשון) מי שנפל קורבן לכך הוא לא אחר מאשר קאקה, כוכבה הברזילאי האגדי של אורלנדו סיטי מליגת ה-MLS.

הכול החל בתוספת הזמן כאשר קבוצתו של קאקה פיגרה 3:1 מול ניו יורק רד בולס כששחקנים משתי הקבוצות החלו להתעמת מסיבה לא ברורה ולהחליף דחיפות ביניהם. אחרי שהעניינים נרגעו, קאקה ניגש לאורליין קולין מאחור ובצחוק שם את ידיו על פיו. קולין וקאקה, ששיחקו ביחד באורלנדו בשנה שעברה, צחקו על התקרית הזו, אך את השופטים שצפו שוב בהילוך חוזר זה לא הצחיק והם שלפו לקאקה אדום ולכריסטיאן היגיטה ושון דייויס כרטיסים צהובים.

יש לציין שמערכת צילומי הוידאו במשחקים נכנסה לשימוש מלא רק בשבוע שעבר בליגה הזו, כשלאורלנדו יש את הזכות לערער על ההחלטה. ג'ו בנדיק שוערה של אורלנדו הגיב להרחקה של קאקה ואמר: "ברור שהשופטים לא ידעו שקאקה וקולין חברים, אבל הם ראו את הוידאו וראו שהם חייכו זה לזה, זה קצת מצער שהם עדיין החליטו להרחיק את קאקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully