וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר ואלברמן לא בסגל לעכו. בוזגלו ייפגש שוב עם שחר

13.8.2017 / 17:51

החלוץ והקשר לא ישותפו במשחק הקבוצה בגביע הטוטו. לאחר הפגישה הראשונית בין בוזגלו לירוקים, הקשר ייפגש שוב עם הבעלים כדי לחתום. רמי גרשון, שנמצא בישראל, כבר עבר בדיקות

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
מחוץ לסגל. עטר/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון פרסם את סגל השחקנים לקראת המשחק הערב (ראשון, 21:00, 5+ לייב) נגד הפועל עכו. אלירן עטר, שנכלל בסגל הראשוני שכלל 19 שחקנים, נופה ברגע האחרון ולא יהיה בסגל, וכך גם גל אלברמן, שקיבל הודעה מהמועדון כי עליו לחתום על חולצות לאוהדים כשעה לפני המשחק, ולכן יישב ביציע. המאמן התרשם מאוד מהיכולת שמגלה רז מאיר ולכן הוא תרגל אותו אתמול במקום ארנסט מאבוקה, שדווקא הרשים במשחק האחרון.

ללוזון ישנה התלבטות לגבי אליסון דוס סנטוס. הבלם חזר לאימונים מלאים אך תורגל אתמול לסירוגין, כנראה כדי לא לסכן אותו לקראת הליגה. המאמן רוצה לפתוח עם שלושה בלמים ואם יוחלט ברגע האחרון שהברזילאי לא פותח, שי בן דוד יחליף אותו. עומרי בן הרוש יפתח כבלם וסאן מנחם שצד שמאל. גילי ורמוט צפוי לפתוח על חשבון רועי קהת, כשקאיו מקבל עדיפות על ניקיטה רוקאביציה.

"זה הניסיון האחרון שלנו לפני הליגה", הסביר המאמן לשחקנים. גיורגי קוסטדינוב יפתח בהרכב אחרי שקיבל מנוחה במשחק האחרון. במועדון תולים תקוות בעומר דמארי ומקווים שיחזור בקרוב לכושר משחק. היום הוא ישתלב במשחק. לוזון, יש לציין, הרבה לערוך חילופים בחלק הקדמי ולא תרגל הרכב ברור.

(עדכון ראשון: 10:48)

עוד בנושא:

גורם במכבי ת"א: "לא הגיוני שנעלה את ההצעה על עטר ב-100 אחוז"
יעקב שחר: "עשינו שינוי רדיקלי השנה. עטר? הוא ביקש לעבור"
יובל נעים: "אני אומר לשחקנים שלי להיות רגועים ואני עושה טעויות"

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
העסקה תושלם השבוע? בוזגלו/ברני ארדוב

רמי גרשון יחתום ככל הנראה עד אמצע השבוע. הבלם שחת בישראל בסוף השבוע, עבר היום בדיקות רפואיות, מה שמהווה צעד וסף לחתימה לשלוש שנים. גרשון ירוויח כ-450 אלף יורו לעונה.

גנט כבר מצאה מחליף למגן שחוגג היום 29, והוא צפוי לסגור לשלוש עונות בשכר שמוערך בכ-400 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים. במועדון רוצים להשלים השבוע גם את עסקת מאור בוזגלו, שייפגש פעם נוספת עם יעקב שחר כדי לסגור סופית במועדון.

הרכב משוער: עומרי גלזר; רז מאיר, שי בן דוד (אליסון דוס סנטוס), דקל קינן, עומרי בן הרוש, סאן מנחם; נטע לביא, גיורגי קוסטדינוב, גילי ורמוט, קאיו (ניקיטה רוקאביציה), אופיר מזרחי (מוחמד עוואד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully